• Mrs SilentH

    Köpes: Lång brud söker klänning

    Jag är 1.87 lång och har ca 42 i storlek. Jag söker en brudklänning och det är inte så lätt att hitta begagnad när man är så lång som jag, men kanske finns det någon där ute som vill sälja sin?
    Jag bor i Örebro, men är ofta i Göteborgstrakten då familjen bor där. Det är ju praktiskt om man kan prova innan man köper, men allt är av intresse.
    Bifoga gärna bild. 

  • Svar på tråden Lång brud söker klänning
  • 86sandra

    Hej! Jag har en klänning som kan passa längdmässigt. Jag specialbeställde den efter mina mått och ville ha klänningen 10 cm längre för att kunna ha höga klackar. Dock blev det missförstånd och klänningen blev 26 cm längre så den är alldeles för lång för mig. Klänningen är helt ny och oanvänd. Den är i satintyg med rosa band i midjan med rosett baktill. Strassdetaljer finns och axelbanden är avtagbara.

  • Mrs SilentH

    Tack för de fina bilderna och för att du tog dig tid att svara! Den var fin, men inte riktigt vad jag var ute efter. Hoppas du hittar en köpare! :)

  • Pingla

    Hej! Jag är 1,78 och hade strl 42 på klänningen när vi gifte oss. Hade högklackat. Bor i Örebro. Har precis fixat blocketannons där jag säljer klänning, underkjol och underkläder för 1500:-.

  • Lee Z

    Hej,

    När ska du gifta sig?
    Kan jag få din email address,så jag kan skicka mer information till dig.

    Tack

    Mvh
    Sanny

  • Lee Z

    Vill du göra dina egna bröllopskläder som sitter bra och inte kostar så mycket?

    Mvh

Svar på tråden Lång brud söker klänning