• Luise

    Säljes: Bröllopsdekoration mm säljes i Göteborg

    Hej

    Har en del dekoration och pysselmaterial kvar från mitt bröllop i november som jag hoppas att någon annan skulle kunna ha användning för till sin stora dag! Det jag säljer är följande:

    1st stor vitmålad rund korg med handtag. Vi använde den till att ha rispåsar och vigselprogram i vid kyrkan - 40kr

    Kinalyktor. Vi använde dem aldrig då tiden inte räckte till. 18 st. Ett paket (2 i varje) har öppnats men ej använts - 15 kr/ förpackning

    Vinglas 17cl i plast, 96 st - 20kr/förpackning (12 i varje)

    Ölglas: 50 cl plast, 108 st - 20kr/förpackning 18 i varje)

    Kaffefilter: runda, storpack - 20kr

    Tavelramar vitmålade 4 st (14x19 cm). Användes till barmeny och bordsnumrering - 10kr/st

    Servetter: kaffeservetter ljuslila 50 st - 20kr

    Tårtpappar vita19 cm diameter, 100-150 st. Använde dem till att göra vimplar samt strutar att lägga popcorn i. - 70kr

    Tårtpapper vita 21 diameter, 150-200 st 80kr

    32st ljuslyktor gjorda av barnmatsburkar med lila band runt. Några med lite stearin i botten - 3kr/st

    Spetstyg 80x150 - 10kr

    Små lila hjärtan i cement. 32st Kan målas över då våra gästers namn står på. Vi använde den som bordplaceringskort. - 5 kr/ st

    Sakerna finns att hämta i Göteborg. Kan även ordnas med Kungsbacka. Vid intresse når ni mig enklast via sms på 0708-128295!

    Med vänlig hälsning,

    Luise

Svar på tråden Bröllopsdekoration mm säljes i Göteborg