• NordIQ

    Köpes: Köpes Bröllopsdekorationer

    Hej!
    Jag driver Bröllopsplatsen.se och har en idé om att på sikt prisvärt som tusan kunna hyra ut alla "onödiga" engångsinköp för bröllop. 
    Jag är därför intresserad av att avlasta era garderober om ni har saker ni tror att andra kan ha nytta av. 
    Sidan är färdig men under uppbyggnad så jag behöver mer produkter så jag kan hjälpa fler bröllopspar! :)

    MVH
    Bröllopsplatsen.se


  • Svar på tråden Köpes Bröllopsdekorationer
  • EmmaLu

    Hej, 
    Jag har 100 stolsrosetter i organza i färgen Ivory. Använda en gång. Säljer dem för 750 kr. 

  • SannaS

    Jag har 50 st ljusrosa stolsrosetter i organza. Använda en gång. Kan sälja dem för 400 kr.

  • mysboll

    Är det enbart dekorationer du är ute efter eller är du även intresserad av porslin, glas osv.?

  • LillaMy

    Hej!

    Jag har 100 st Organza stolsdekorationer i färgen Ivory. Ca 55 st av dessa är använda på en fest och resten är fortfarande oanvända och helt nya. Måtten på dessa är 270*15 cm och jag säljer dem för 700 kr.

  • Miss-ji

    Hej!

    Av mig kan du får köpa 70 stolsöverdrag i fin kvalité, stretchiga på bredden och passar de flesta stolar även med rund rygg. Har också organzaband i silver.

    Karaffer finns också ett gäng! Hade också små skålar i glas som folk kunde ta godis och chips i på kvällen. Också fina att ha som dekoration med blomma eller ljus i.

    Bilder på överdrag, organzaband, skålar och karaffer kan mailas.

    Vänligen,

    Sara Grimback

Svar på tråden Köpes Bröllopsdekorationer