• Äldre 23 May 18:35
    1756 visningar
    7 svar
    7
    1756

    Köpes: Köpes: Paraply samt konstblommor

    Köpes! Paraply samt konstblommor, allt av intresse! Köper gärna även såpbubblor avsedda för bröllop, gör inget om det inte finns så många..

  • Svar på tråden Köpes: Paraply samt konstblommor
  • Äldre 23 May 21:36
    #1

    Hej! Jag har 16st bröllopsbubblor till salu, kolla gärna på min annons för bild :)

    www.brollopstorget.se/forum/thread/4415490-brollopsbubblor-ringkudde-blomkorg

    Mvh,

    Ingrid

  • Äldre 25 May 12:19
    #2

    Hej!

    Jag har många, jättefina vita konstgjorda (siden ?)rosor ca 25 -35 cm långa och även en del röda som används  som dekoration vid ett tillfälle, och tillhörande vita band.
    Dessutom finns tre vita små korgar med spetskant innehållande små rosa och röda rosenknoppar ,passande brudnäbbar.
    Det finns också ett vitt spetsparaply om du är intresserad.

    MVH Helen

  • Äldre 25 May 18:47
    #3

    Hej Ingy: Jag är ev intresserad av bubblorna men funderar lite på att beställa ett 24-pack istället, jag återkommer.

    jallahelen: Har du bilder på rosorna? Paraplyet låter intressant, hur mycket hade du tänkt? Var finns grejerna? Jag bor i Skåne (Helsingborg) så det behöver kanske skickas?

  • Äldre 26 May 20:15
    #4

    Hej!

    Jag är inte hemma förrän i början av juni men skulle kunna skicka en bild på rosorna som jag har i min telefon. Men då behöver  jag ditt telefonnr!
    Bild på paraplyet och mått kan också skickas då. Hör av dig så jag vet.

    MVH Helen.

  • Äldre 27 May 07:57
    #5

    Jag köpte från denna sidan, bra pris & supertrevlig kundservice

    www.partykungen.se/sapbubblor-brollopstarta.html

    Fri frakt om du handlar innan sista maj & anger koden STUDENT2015

    Lycka till!!

  • Äldre 30 May 13:48
    #6

    Hej!
    Jag har 41 st oanvända såpbubblor (stavar med hjärtan överst) som jag säljer för 200 kr. Jag har även ett oanvänt vitt bröllopsparaply med lappar kvar som jag säljer för 150 kr. Bilder kan skickas om du är intresserad. Sakerna finns i Bjärred utanför Lund.

  • Äldre 28 Jun 17:07
    #7

    Hej, jag har ett vitt stort paraply som är inköpt på Brud och Fest på Hornsgatan i Stockholm. Vi vecklade upp det och tog två foton, sen ner i överdraget igen. Säljes för 150 kr om du är intresserad. Finns i Sundbyberg i Stockholm

Svar på tråden Köpes: Paraply samt konstblommor