• Äldre 18 May 11:24
    2540 visningar
    0 svar
    0
    2540

    Säljes: Bröllopsunderhållning!

    Hej alla brudpar!


    Nu står 2015 års säsong för dörren och jag har ett fåtal datum kvar denna sommar som jag såklart gärna fyller och förgyller. Mycket bokningar i både Skåne och Stockholm i år så gifter ni er i de trakterna så har vi bra priser :) Läs mer...


    Allting måste vara perfekt på den stora dagen och det är alltid väldigt många gäster att ta hand om. Lyckligtvis finns det en hel del personal som hjälper till med mat, musik och ordningen på talarna. Däremot missar många att underhålla gästerna då det uppstår väntetid ? innan eller efter ceremonin, i väntan på servering, när brudparet fotograferas, i väntan på brudvals eller brudskål, när lokalen färdigställs för dans eller helt enkelt till desserten.


    Jens Jadbäck är en mycket erfaren bröllopsunderhållare som trollar bort all väntetid för dina gäster. Han minglar runt och bjuder på close up magi i gästernas egna händer och ser till att även väntetid och ?transportsträckor? fylls med skratt.


    Som avslutning blir det en salongsshow för hela sällskapet med brudparet i huvudrollerna ? perfekt till desserten, kaffet eller tårtan!


    www.jensmagi.se


    info@jensmagi.se 0762 368383


    "Kan varmt rekommendera denne fenomenale magiker! Hans show satte en riktigt fin guldkant på vårt bröllop!"
    - Anneli


    "Tack så otroligt mycket för din medverkan på vår dag!
    Vi är jätte nöjda och hade så otroligt roligt under kvällen! Alla gästerna
    älskade dina tricks och det blev en oförglömlig kväll med dig med som underhållning :)"
    - Johanna


    Referenser finns och om ni missade mig på någon av mässorna kan vi absolut sy ihop ett litet smakprov på er nästa AW eller fest.




    Vi ses i sommar!

Svar på tråden Bröllopsunderhållning!