• Äldre 12 Apr 22:31
    2226 visningar
    2 svar
    2
    2226

    Fria till min pojkvän!

    Hej!

    Jag ska fria till min kille.

    Men jag vill komma på ett speciellt och roligt sätt att göra det på. Han är underbar och jag vill fria på ett sett som lever upp till mina känslor för honom :p

    Jag är inte blyg :p så kom med era idéer!

  • Svar på tråden Fria till min pojkvän!
  • Äldre 17 Apr 17:35
    #1

    hmm... jag gillar ju när frierier kommer när man absolut minst av allt tänker sig det.

    En planerad dag med massa aktiviteter man annars inte gör är för min del väldigt misstänksamt så det kanske jag skulle undvika.  Jag själv skulle fatta inom loppet av 2 nanosekunder vad som var på gång.  

    Fria på en släktmiddag?  

  • Äldre 17 Apr 17:48
    #2

    Jag skulle ge dig rådet att INTE fria på en släktmiddag om du inte är helt säker på att din käraste känner sig redo att svara Ja, då det kan bli ganska jobbigt att inför alla kanske behöva svara att man vill vänta lite med det, eller rentav kanske inte hade tänkt sig att förlova sig, eller liknande.. Jobbigt för samtliga parter, dig, honom och för alla runtomkring. Förhoppningsvis är inte så fallet, men om ni inte pratat om det tidigare så skulle jag valt ett mer privat frieri! Men om du vet var han står så tuta och kör! Det kan bli en underbar dag för både er och alla närvarande! :) 

Svar på tråden Fria till min pojkvän!