• Äldre 8 Apr 10:34
    2272 visningar
    3 svar
    3
    2272

    Utsmyckning av festlokal?

    Tänkte starta en tråd där vi kan tipsa varandra om bra ställen där man kan köpa en massa bra utsmyckning för lokal och vigsel. Allt från rosor, bordsdekoration etc. Alla tips är välkomna! =) Vart hittar ni era saker??! /Linn

  • Svar på tråden Utsmyckning av festlokal?
  • Äldre 8 Apr 11:40
    #1

    Cti party tycker jg är en jättebra sida! Fina grejer, ser det ut att vara i alla fall, och billigt!

    Vi ska skicka efter löpare i organza, konstgjorda rosenblad, och en figur till tårtan, blir ca 300:- med frakt.

  • Kotten
    Äldre 8 Apr 15:59
    #2

    Jag har beställt en hel del på eBay och på Aliexpress. Men jag har också beställt från myheart.se och jag kommer köpa några pryttlar på TGR + IKEA.

  • Plätti­s
    Äldre 9 Apr 09:44
    #3

    Lokalen vi hyrt för middagen och festen är superfin, så vi kommer försöka hålla dekorationerna på ett minimum för att de inte ska ta över. 



    Vi kommer ställa borden annorlunda, att ha honnörsbordet mot dörren som syns på bilden och sedan ha "armar" som går ut mot fotografen. Det är helt enkelt för att alla ska få plats  

    Jag köpte ljuslyktor/vaser från Lagerhaus som vi ska ställa på borden (20 % rabatt och gratis frakt), och sedan skulle jag vilja ha in lite mera färg än vad det är nu. Vi har vitt, svart och grönt som tema (björken eftersom vi gifter oss i Umeå), och jag tror vi antingen kommer ta in lite björkar alternativt bara något grönt. Det är jättehögt i tak, så att ha gröna dekorationer i taket skulle funka. Men jag vet inte riktigt hur det ska gå till. 


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
Svar på tråden Utsmyckning av festlokal?