• Aline83

    Chanel 2.55

    Hej allihopa!

    Någon som vet vart det är enklast att köpa en Chanel 2.55 den minsta varianten? Köpenhamn har 9 mån kötid, känns lagom kul.

    Någon som äger en sådan som kan rekommendera Paris, Köpenhamn, NY eller ngt annat? Samt vilket pris ni gav för den?

    Vore hemskt tacksam!

  • Svar på tråden Chanel 2.55
  • ellendellen90

    Zürich kan vara bra. Jag fick inte vänta riktigt så länge. Nu är tyvärr schweizerfrachen så dyr (tror den är närmare 9 När jag bodde i Schweiz runt 2010-11 var den nästan nere på 6 kronor. Vet inte vilka andra städer i Schwiez som har Chanel, kanske Geneve det är dessutom billigare att flyga dit. 

    Jag fick min väska i present så vet inte exakt vad den kostade. 

  • Pess

    Testa skriv på familjeliv, fler medlemmar där så det är nog större chans att du får svar där. :)

  • Anonym (Anonym signatur)

    Definitivt Paris eller London där det finns flera butiker med jättestora lager. Jag köpte min (normalstora) på Selfridges i London och betalade drygt 21.000kr tror jag. Köpte nyligen en Chanel Boy small i Barcelona (hade dock mycket mindre utbud) och för den betalade jag 28.000kr. Chanel höjer alla sina priser nu i april så skynda fynda eller satsa på en destination med svag valuta.

  • Aline83

    Tack för bra svar! D e så himla trist när de höjer till såna sjuka summor. Jag får se vart vi hamnar men jag måste absolut köpa en!

Svar på tråden Chanel 2.55