• Äldre 26 Mar 19:57
    3554 visningar
    11 svar
    11
    3554

    Säljes: Sömmerska i Sthlm söker uppdrag

    Hej alla blivande brudar!

    Jag är en utbildad teaterskräddare/tillskärare som söker uppdrag i Stockholm. Jag slutade frilansa för snart 2 år sedan då jag började jobba för ett modeföretag som mönsterkonstruktör. Men nu saknar jag sömnaden och behöver dessutom dryga ut kassan lite. Jag har tidigare sytt några brudklänningar och har från min tid som frilansare sytt allt från 1600-tals klänningar, balett tutuer till korsetter. Alla uppdrag är av intresse såväl ändringssömnad som nysömnad (i mån av tid). Jag är baserad i söderort men är givetvis flexibel. Är det nåt ni undrar över så är det bara att höra av sig!

  • Svar på tråden Sömmerska i Sthlm söker uppdrag
  • Äldre 30 Mar 17:18
    #1

    Hej!
    Jag är eventuellt intresserad. Hade varit intressant med lite prisexempel. Skicka gärna ett mail till stinajohansson@mail.com

    Hälsningar,
    Stina

  • Äldre 30 Mar 22:48
    #2

    Hej,

    Skulle gärna ha lite priser? Låter intressant. Funderar på att sy upp en klänning till mitt bröllop augusti 2016.

    Maila gärna
    emma_b_lindgren@hotmail.com

  • Äldre 5 Apr 12:46
    #3

    Jag söker åt en väns räkning någon som kan sy upp hennes drömklänning, vad tar du för att sy upp?

  • Äldre 5 Apr 19:17
    #4

    Jag kommer att behöva lägga upp min brudklänning samt är eventuellt intresserad av att sy på holkärmar. Jag skulle gärna ha prisuppgifter och referenser. Vill du maila mig på sofia.klasenius@home.se så skickar jag gärna bilder på klänningen.

    Jag finns också i söderort.

    Med vänlig hälsning
    Sofia

  • Äldre 20 Apr 21:07
    #5

    Skulle behöva hjälp med att ta in och lägga upp min klänning. Mejla mig gärna på malin.wikenstahl@gmail.com! Tack

  • Äldre 23 Apr 08:31
    #6

    Hej!
    Mejla jättegärna lite mer info till mig också!

    llyberg@hotmail.com

  • Äldre 12 May 16:30
    #7

    Hej!
    Hut lång tid tar det att sy upp en klänning ungefär?
    Förstår att det beror väldigt mycket på modellen så klart, men ungefär?
    Ska gifta mig den 18 juli.

  • Äldre 25 May 19:01
    #8

    Hej!

    Jag är intresserad av att få en klänning uppsydd. En rätt enkel modell. Hör gärna av dig wickell86@gmail.com

    Ha en bra dag!

    Mvh Linda

  • Äldre 25 May 21:55
    #9

    Hej! Jag är också intresserad utav att få en klänning uppsydd, maila mig gärna på sarahhedlund@hotmail.com :)

  • Äldre 28 May 19:48
    #10

    Hej, jag vill sy upp en bröllopskjol som sedan ska sys fast i min "topp" så att det blir en bröllopsklänning. Pris? Joeturunen@gmail.com

  • Äldre 11 Aug 13:30
    #11

    Hej, gammal tråd men hoppas att detta fortfarande är aktuell? Hur når jag dig?

Svar på tråden Sömmerska i Sthlm söker uppdrag