• Äldre 25 Mar 10:11
    2917 visningar
    6 svar
    6
    2917

    BH för djup urringning och halterneck

    Jag har hittat en del bh:ar för djup urringning men jag behöver dessutom halterneck, någon som vet var det kan finnas?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-25 10:21
    Just ja, i vitt! Har hittat multibrahs med djup urringning men då är de svarta eller beige/hudfärgade

  • Svar på tråden BH för djup urringning och halterneck
  • Äldre 25 Mar 13:53
    #1

    Jag har band som man knäpper fast på ryggpännet (ett band per sida av BH:n), och sedan drar runt sig och knäpper på framsidan, på så vis kommer ryggfästet längre ner.. och färgen spelar ju ingen roll på banden, kan knäppas på vilken BH som helst =) Så är det bra att hitta en vit BH där man kan knäppa om axelbanden =)

  • Äldre 25 Mar 13:54
    #2
    emchan skrev 2015-03-25 13:53:24 följande:

    Jag har band som man knäpper fast på ryggpännet (ett band per sida av BH:n), och sedan drar runt sig och knäpper på framsidan, på så vis kommer ryggfästet längre ner.. och färgen spelar ju ingen roll på banden, kan knäppas på vilken BH som helst =) Så är det bra att hitta en vit BH där man kan knäppa om axelbanden =)


    Haha, nu tänkte jag fel! Tänkte på bar rygg, men du efterfrågade ju för uringning.. My bad =)
  • Äldre 25 Mar 18:28
    #3

    Wonderbra har sådana bh:ar med avtagbara band vlket gör att du kan fixa halterneck på den :) Kallas "plunge bh"

  • Äldre 25 Mar 19:38
    #4

    Vrför inte beige? De syns inte igenomkläder ändå. Har inte heller hittat vita sådana tyvärr

  • Äldre 25 Mar 20:43
    #5
    augusti skrev 2015-03-25 19:38:37 följande:

    Vrför inte beige? De syns inte igenomkläder ändå. Har inte heller hittat vita sådana tyvärr


    Jag vill ju matcha trosorna Drömmer hittar jag ingen vit får det bli en hudfärgad. 
  • Aniara­4
    Äldre 25 Mar 22:51
    #6

    Det kanske skulle kunna funka med en axelbandslös, typ Wonderbra Ultimate strapless som verkar vara en favorit här? (På mig tryckte den tyvärr även upp fläsket i sidorna så jag fick bullar i armhålorna, men den är verkligen bra på att hålla upp bysten!)

Svar på tråden BH för djup urringning och halterneck