• Äldre 18 Mar 14:21
    2810 visningar
    3 svar
    3
    2810

    NOTER Sara Varga, Hjälp!

    Hej!

    Jag ska gifta mig i juli 2015. Har ordnat solist och kantor men denne kräver att jag ordnar noter till de låtar jag vill att hon ska spela (helt förståeligt).

    Jag har sökt och sökt men hittar inte noterna till Sara Varga - Mitt hjärta tillhör dig, är det någon som sitter på dessa noter eller vet vart man kan få tag på dessa? Jag är mycket villig att betala en slant för dem! Hade varit tråkigt att byta låt till vigseln bara för att det verkar omöjligt att hitta noterna :(
     
    Bifogar en youtubelänk med låten;




    Hade blivit otroligt tacksam om någon kunde hjälpa mig!

    MVH
    Annelie

  • Svar på tråden NOTER Sara Varga, Hjälp!
  • Äldre 19 Mar 15:34
    #1

    Nu vet jag inte hur du har letat, men överlag med noter så går de inte att googla sig till utan måste köpas... www.notpoolen.com har både massor med notböcker (man kan söka på låtar så kommer böcker med dem fram), och så har de direktnoter, dvs man köper en fil med endast en låt i.. Om jag inte minns fel så kan de även skriva noter åt en på beställning... Lite osäker på det sista, inte testat själv men kika på deras sida om du inte redan har gjort det

  • Äldre 20 Mar 12:20
    #2

    Det verkar inte helt enkelt att hitta noter till det stycket. Du kan ju alltid diskutera med dem på notpoolen och se ifall de kan hjälpa dig. I allra värsta fall får du vända dig till Sara Varga själv och snällt fråga om du kan få noterna.

  • Äldre 20 Mar 12:31
    #3
    Lenblo skrev 2015-03-20 12:20:36 följande:

    Det verkar inte helt enkelt att hitta noter till det stycket. Du kan ju alltid diskutera med dem på notpoolen och se ifall de kan hjälpa dig. I allra värsta fall får du vända dig till Sara Varga själv och snällt fråga om du kan få noterna.


    Håller med Lenblo, fråga artisten direkt, många gånger de gärna hjälper till med småsaker.

    Kan jag få svar från TOTO kan du nog få svar från henne tycker jag
    Live free, ride free
Svar på tråden NOTER Sara Varga, Hjälp!