• Äldre 5 Mar 13:41
    2042 visningar
    4 svar
    4
    2042

    Söker fotograf i Karlskrona

    Jag söker fotograf till ett sommarbröllop (8/8) utanför Karlskrona.

    De jag hittat tar skamliga priser så tips på någon som tar vettiga priser och charmiga bilder tas tacksamt emot.

    //Jennie

  • Svar på tråden Söker fotograf i Karlskrona
  • Äldre 5 Mar 21:28
    #1

    Det finns ju en uppsjö här i stan :)  (en del bra men en hel del sämre) Vilken prisklass tänkte du? Nyfiken på vilka du pratat med då jag själv också kikar runt.

  • Äldre 5 Mar 21:46
    #2

    Jag har bara kollat hemsidor än så länge...men lägsta priset jag hittar är typ 5000 och jag tycker det är blodigt med tanke på vad man får. Man får ju inte alla bilder utan enbart ett antal (typ 10) bilder och då redigerade. Men jag tänker mig att jag hellre tar alla bilder digitalt och redigerar själv vid behov.

    Hur tänker du?

  • Äldre 5 Mar 21:58
    #3

    En del kör väl att man få typ alla iaf. Jag har bara kollat 3-4 st. Men fotar lite själv och känner en fotograf (en bekant som kanske ska fota oss men har jätteknepigt jobb så han vet inte om han får ledigt än så därför måste jag kolla på andra också) och ingen i princip skulle ge bort oredigerade bilder. Det är typ som att fråga en konstnär om du får ändra lite i tavlan med en målarpensel... *BIG no no*

    Vi tänker nog väldigt annorlunda dock, haha! Jag är jättepetig med att få bra bilder och då lägger jag gärna en stor summa på en bra fotograf så att jag vet att jag blir nöjd med bilderna hela livet. Däremot lägger vi inte så mycket pengar på våra kläder :)

    Var du på bröllopsmässan förresten? Jag missade den :(

  • Äldre 23 Mar 09:03
    #4

    Nej jag missade också den. 

    Har nu kontakt med en toppenfotograf...tänkte om lite med priset och pratade länge med honom om vad jag tänker och jag känner att han är toppen.

    :)

Svar på tråden Söker fotograf i Karlskrona