• Äldre 5 Mar 10:42
    1257 visningar
    1 svar
    1
    1257

    Säljes: 2 brudklänningar ca 36-38 säljes

    Innan jag hittade rätt klänning impulsköpte jag inte mindre än 2 (!) brudklänningar... och dessa behöver nu nya hem. Båda är helt oanvända.

    Den vita är uppsydd efter en relativt kort brud, därför fick jag den till ett pangpris.Jag är 158 cm och kan ha ca 10 cm klack till klänningen. Den är draperad i midjan, överdelen är broderead med små paljetter och klänningen har också ett släp. Storlek ca 38. Pris 1 000 kr.

    Den champagnefärgade är en provklänning av märket D'Zage. Har inte hittat några defekter på den, den är helt fantastisk och hade jag kunnat gå ner tillräckligt i vikt för att kunna komma i den hade jag aldrig gjort mig av med den. Halterneck i spets och draperat strax under bysten, till det en fyllig kjol och släp med klädda knappar utmed hela ryggen. Knäpps med dragkedja. Den är verkligen superfin! Storlek ca 36. Pris 1 50 kr.

    Det är inte superbra foton, men kan skramla fram fler om det är aktuellt och kom gärna till Solna och prova :)
    De kan såklart skickas, mottagaren betalar då frakt.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-05 10:45
    föll bort en nolla, vill gärna få 1 500 kr för D'Zage-klänningen.

  • Svar på tråden 2 brudklänningar ca 36-38 säljes
  • Äldre 3 May 10:37
    #1

    puff!
    kan tänka mig en liten prutmån, vill inte behöva kasta dem Gråter (min fästman börjar knorra om garderobsutrymme)

Svar på tråden 2 brudklänningar ca 36-38 säljes