• Äldre 3 Mar 23:51
    1045 visningar
    5 svar
    5
    1045

    Någon som vet var denna klänning kommer ifrån? (Bild)

    Hittade denna klänning i en tråd från 2012 här på Bröllopstorget, och har verkligen fastnat för den. Någon som känner igen, var kan den vara ifrån? Eller har någon sett något liknande nånstans?

  • Svar på tråden Någon som vet var denna klänning kommer ifrån? (Bild)
  • Äldre 3 Mar 23:53
    #1

    Gick ej att lägga in bild såklart men det är klänningen högst upp i tråden;

    www.brollopstorget.se/forum/thread/4108243-visa-din-brollopsklanning-bildtrad-klanningar-2012

  • Camill­aForsg­ren
    Äldre 4 Mar 03:25
    #2
    everav skrev 2015-03-03 23:53:23 följande:

    Gick ej att lägga in bild såklart men det är klänningen högst upp i tråden;

    www.brollopstorget.se/forum/thread/4108243-visa-din-brollopsklanning-bildtrad-klanningar-2012


    Kan ej hitta något när jag bildgooglar, men testa skicka bilden till någon sömmerska i Kina och fråga om de kan sy upp den åt dig? Vill du ha tips vart du kan vända dig så är det bara att fråga :)
    Wedding#2 6:e augusti 2016
  • Äldre 4 Mar 07:49
    #3
    CamillaForsgren skrev 2015-03-04 03:25:04 följande:
    Kan ej hitta något när jag bildgooglar, men testa skicka bilden till någon sömmerska i Kina och fråga om de kan sy upp den åt dig? Vill du ha tips vart du kan vända dig så är det bara att fråga :)

    Okej, visste inte ens att man kunde göra så, hehe :)


    Om du eller någon annan har tips på var man kan vända sig så tar jag tacksamt emot det! Har mailat 1koo.com efter tips från två blivande svägerskor som båda beställt därifrån och varit väldigt nöjda, men flera veckor gått och har inte fått något svar. jjshouse.com sydde inte efter bilder svarade dom. Så gärna tips! :)

  • Camill­aForsg­ren
    Äldre 5 Mar 12:17
    #4
    everav skrev 2015-03-04 07:49:43 följande:

    Okej, visste inte ens att man kunde göra så, hehe :)


    Om du eller någon annan har tips på var man kan vända sig så tar jag tacksamt emot det! Har mailat 1koo.com efter tips från två blivande svägerskor som båda beställt därifrån och varit väldigt nöjda, men flera veckor gått och har inte fått något svar. jjshouse.com sydde inte efter bilder svarade dom. Så gärna tips! :)


    landybridal.co kan du kolla med, även dinobridals.com


    Sen finns även olika säljare på bl. a ebay och aliexpress. På ebay kan jag tipsa om hongcai--1984 och på aliexpress Jack Candy Store No.1559127


    Wedding#2 6:e augusti 2016
  • Äldre 8 Mar 19:18
    #5
    CamillaForsgren skrev 2015-03-05 12:17:29 följande:

    landybridal.co kan du kolla med, även dinobridals.com

    Sen finns även olika säljare på bl. a ebay och aliexpress. På ebay kan jag tipsa om hongcai--1984 och på aliexpress Jack Candy Store No.1559127


    Tack! :)
Svar på tråden Någon som vet var denna klänning kommer ifrån? (Bild)