• Äldre 28 Feb 20:35
    1814 visningar
    1 svar
    1
    1814

    Varberg Stadshotell Asia Spa - tips?

    I maj ska sambon och jag gifta oss helt i hemlighet. Inga vänner eller familj vet om det. Vi kommer vigas i Dicksonska Palatset i Göteborg med lånade vittnen.
    Därefter tänkte vi köra ner till Varberg och bo en natt på Stadshotellet Asia Spa.

    Så nu vill jag bara veta om någon har bott där och kan dela med sig av några tips? Ni vet hur det är, ibland åkert man nånstans och tänker "ah, vi skulle tagit med oss...." eller "ugh, om vi visste detta skulle vi kommit en timme tidigare" etc.

    Något vi ska tänka på? Tanken är att boka ett paket med middag, övernattning och frukost. Är maten bra eller ska man hellre gå nån annanstans och käka? Vilka behandlingar vill man testa på Spa?

    Jag är tacksam för alla små tips och idéer så vi inte missar något Glad

  • Svar på tråden Varberg Stadshotell Asia Spa - tips?
  • Äldre 2 Mar 11:15
    #1

    Jag har bara hört bra om maten. Jag själv ätit där vid några tillfällen, både middag och eras brunchbuffé. Och vi gillar stället så mycket att vi ska ha vår bröllopsfest på hotellet, i Spegelsalen :)

    Asia spa har jag bara varit på en gång och det enda man behöver dit är badkläder tror jag. Tyvärr har jag inte sovit över, så vet inte vad som kan vara bra att tänka på då :) Men det är verkligen ett fint och trevligt ställe som jag rekommenderar! :)

Svar på tråden Varberg Stadshotell Asia Spa - tips?