• Äldre 28 Feb 11:47
    1970 visningar
    6 svar
    6
    1970

    Vart hittar ni era skor?

    Beställde min klänning för ca 3 veckor sen.. de sa att det kunde ta allt mellan 14 dagar-3 månader med leveransen och exakt 2 veckor efter beställning kom den, helt galet fort:) var inte beredd på detta och har inte hittat några skor ännu och behöver nu tips och hjälp var man kan hitta fina brudskor?? Eller om ni vet någon butik i närheten av Linköping där de har relativt stort utbud. Jättetacksam för svar :)

  • Svar på tråden Vart hittar ni era skor?
  • Äldre 28 Feb 15:24
    #1

    Jag beställde från Footway

  • Plätti­s
    Äldre 2 Mar 10:10
    #2

    Jag köpte mina på Zalando, de har gratis frakt och retur så man får prova i lugn och ro De passade dock på en gång och jag är supernöjd. 

    Är klänningen uppsydd efter någon viss längd på skorna? I såna fall tror jag att du kan leta efter klackhöjd på Zalando också, och även på Brandos. Jag köpte skorna först och beställde klänningen efteråt, bara för att vara säker på att de skulle passa ihop. 

    (Min sambo är 30 cm längre än mig, och för att bilderna ska bli bra måste jag ha så höga klackar jag bara kan gå i. Annars ser det ut som att jag är 1,20 lång bredvid honom Tungan ute)


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Äldre 3 Mar 21:58
    #3

    jag köpte mina på Skopunkten.  Rea.   Ett par knähöga stövlar i mjukt vitt skinn med stilettklack.  
    min klänning var golvlång och trots stilettklackar på typ 10 cm höjd så klev jag ändå på klänningen.   

  • Äldre 17 Mar 20:38
    #4

    Jag köpte mina från www.elegantsteps.co.uk . Frakten kostade endast ca 100 kr och paketet kom till dörren på ca en vecka. Rekommenderar verkligen att beställa därifrån. Sjukt fina skor!

  • Äldre 18 Mar 07:37
    #5

    Jag köpte mina underbara skor på Etsy, en shop som heter parisxox. Underbara skor! (fast mina hade klart lägre klack, annars exakt dessa)

  • Äldre 13 Apr 10:12
    #7

    Jag skickade efter mina från Lilly. Är super nöjd :)

Svar på tråden Vart hittar ni era skor?