• Äldre 26 Feb 10:31
    3627 visningar
    6 svar
    6
    3627

    Köpa brudklänning på nätet?

    Hej!

    Då det inte finns många butiker där jag bor som säljer brudklänningar så måste jag nog beställa en från nätet. Så min fråga till er är, finns det någon bra webbplats som säljer bra brudklänningar? Vad har ni för erfarenhet på kvalitén etc? Glad

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Köpa brudklänning på nätet?
  • Äldre 26 Feb 10:43
    #1

    Halva forumet består ju av just trådar om klännigar köpta på nätet,
    har du kollat igenom dem, och ändå inte hittat den information du behöver så tror jag inte någon kan hjälpa dig med mer?


    Live free, ride free
  • Äldre 26 Feb 10:48
    #2

    Oj jag råkade publicera detta inlägg två gånger.

  • Ms T
    Äldre 26 Feb 17:55
    #3

    www.jjshouse.com. min kompis köpte sin klänning från jjshouse i somras. Hon var jätte nöjd

  • Anonym (Vicky­P)
    Äldre 20 Aug 16:07
    #4
    www.bingson.com/wedding/
    En svensk sajt som har massor med fina brudklänningar till otroligt låga priser. Jag köpte min brudklänningar där och kvaliteten var SUPER bra.
    Bra kundservice också.
    När man registrerar sig på sidan så får man en värdekupong som man kan använda direkt vid första köpet vilket är kanon.
    Dom säljer även andra grejor, jag köpte ett fint slips set till min man på samma gång Skrattande.
  • Aniara­4
    Äldre 20 Aug 16:43
    #5

    De flesta sidor som säljer brudklänningar på nätet säljer klänningar som tillverkas i Kina, med låga priser och varierande resultat. Du hittar ca en miljard trådar om såna klänningar här om du letar! Fördelen är att det är billigt och att man ofta kan beställa klänningen precis som man vill ha den och efter ens egna mått. Nackdelen är att det är en risktagning eftersom en del klänningar kommer fram och ser ut som något helt annat, och då finns det i princip inga möjligheter att reklamera.

    Det finns även mer pålitliga, men dyrare företag som säljer via nätet. Har inte koll på alla nu, men Lilly.dk är bra (där kan du skicka tillbaka klänningen men du får betala returporto till Danmark själv), och jag tror den där butiken i Ropsten vars namn jag inte kommer på just nu också säljer via hemsidan.

    Kom ihåg att om du handlar något utanför EU ska du betala moms, och dessutom tull om värdet på varan överstiger 1400:-. Det skrivs en faktura när paketet passerar tullen.

  • Anonym (Brudk­lännin­g)
    Äldre 21 Aug 10:36
    #6

    Jag kan rekomendera www.davidsbridal.com/ de är billiga men "riktiga" klänningar så att säga {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Köpa brudklänning på nätet?