• Äldre 23 Feb 17:48
    1629 visningar
    3 svar
    3
    1629

    SÖKES: Ett bra, ungt och röjigt band!

    Jag och min kille ska gifta oss den 11 juli i sommar och börjar så smått få panik på bandfronten.

    De flesta gäster kommer vara 25-30 så vi behöver ett band som kan leverera bra ös och nyare låtar, och såklart som är duktiga på att spela sjunga.
    Kontaktat 8-10 band, alla som vi hittat som verkar rätt, men alla är uppbokade.

    Har ni några tips?
    Vi kommer att vara på Österlen i Skåne men kan betala reseersättning om de kommer någon annanstans ifrån.

    TACK på förhand!!!!

  • Svar på tråden SÖKES: Ett bra, ungt och röjigt band!
  • Äldre 11 Mar 10:12
    #1

    Mitt stående tips är att kolla med musikhögskolor eller folkhögskolor, det finns garanterat röjiga band där som ställer upp för en inte alltför hög summa. Fridhems folkhögskola ska vara bra har jag hört, kolla med exp:en där eller med exp:en på Malmö musikhögskola. Lycka till!

  • Äldre 12 Mar 10:00
    #2

    Hej! På vårt bröllop i skåne spelade Anna and the cat combo. Dom spelade mycket modern musik och soul och var helt fantastiska. Kan verkligen rekommendera dom Glad 

  • Äldre 17 Mar 07:20
    #3

    Hejsan! Mina vänner hade bandet Najz på sitt bröllop förra året, de är väl runt 20-25 år gamla skulle jag tippa på. Riktigt riktigt duktiga och det var fullt ös hela tiden. Googla dom! :) 

Svar på tråden SÖKES: Ett bra, ungt och röjigt band!