• Äldre 20 Feb 12:07
    5288 visningar
    17 svar
    17
    5288

    Säljes: Underbar brudklänning med spets

    Gör ett nytt försök att sälja min underbara Sincerity-klänning! Perfekt för vår- eller sommarbröllop enligt min åsikt.

    Klänningen är i storlek 36 (men ganska stor, jag drar vanligen 38), något intagen över höfterna, hellång (jag är 178 cm, den var perfekt i längd för mig). Antydan till sweetheart-ringning, en mycket smickrande modell som sitter åt ner till strax nedanför höfterna för att sedan vidgas till en helt underbar kjol. Livet är täckt av spetsarbeten och kjolen är fem lager tyll och luftig som bara den med lite spetsdetaljer på. Inbyggd BH och dragkedja i ryggen, dragkedjan döljs av dekorativa knappar. Avtagbara, justerbara axelband.

    Jag har tagit bort alla blad från underkjolen, som finns i originalmodellen. Jag använde heller inte skärpet, men det finns ett sådant som självklart följer med.

    Klänningen är kemtvättad och i fantastiskt fint skick, säljes tillsammans med resegarderob och om så önskas underkjol med tre stålringar för att få kjolen att falla perfekt. Klänningen finns i Örebro men kan tas med till norra Östergötland eller till Karlstad om så önskas. Nypris ca 10 000 kr, jag önskar 5 000 kr för allt. Är dock inte inne här så ofta längre så om det är intressant: maila mig på challe.ohlsson@gmail.com

  • Svar på tråden Underbar brudklänning med spets
  • Äldre 25 Feb 09:00
    #1

    Puff?

  • Äldre 2 Mar 11:22
    #2

    Puffar igen! Solig

  • Äldre 3 Mar 11:27
    #3

    Har mailat dig...

  • Äldre 9 Mar 07:48
    #4

    Här får man en liten uppfattning om släpet också..

  • Äldre 9 Mar 11:32
    #5

    Den är så fin!!! Jag väntar fortfarande på svar ang min andra klänning...

  • Äldre 13 Mar 15:14
    #6

    Å en liten helgpuff! Solig

  • Äldre 15 Mar 23:55
    #7
    niriel skrev 2015-03-13 15:14:30 följande:

    Å en liten helgpuff! Solig


    Jag har nu fått min klänning och den var preciiiis vad jag ville ha Väldigt lik denna så jag är supernöjd! Tack ändå för dina svar via mail!


    Hoppas du får denna underbara klänning såld!

  • Äldre 16 Mar 08:29
    #8

    Åh så bra Almami! Trist för mig dock.. Flört Får hoppas att någon annan vill ha denna!

  • Äldre 23 Mar 07:43
    #9

    Ingen som är sugen på denna drömklänning?

  • Äldre 30 Mar 17:48
    #10

    Finns den kvar?

    Och kan du tänka dig att skicka den?

  • Äldre 31 Mar 07:29
    #11

    Är det du som har mailat mig? Men jo, den finns kvar och den kan säkert skickas mot frakt. Jag har ingen aning om vad det kan tänkas kosta men det ska nog gå att ordna!

  • Äldre 22 Apr 08:46
    #12

    Klänningen finns fortfarande kvar om någon letar efter den perfekta sommarbröllops-klänningen! Solig

  • Äldre 10 May 22:46
    #13

    Oh såååå fin... Tyvärr över min budget :(

  • Äldre 13 May 12:42
    #14

    Mm, galet fin är den. Hoppas verkligen att den kan glädja någon annan än min garderob med.

  • Äldre 26 May 14:58
    #15

    Puff puff! 

  • Äldre 21 Jul 22:28
    #16

    Puff? Solig

  • Äldre 11 Dec 12:50
    #17

    Ger den här en liten puff inför vintern/våren!

Svar på tråden Underbar brudklänning med spets