• Äldre 18 Feb 19:44
    1329 visningar
    8 svar
    8
    1329

    Köpes: Köped: ljus hellång sidenklänning

    Hej!

    Jag letar efter en ljus långklänning i mjukt material typ siden. Rätt enkel, inget tyll eller brodyrer. Strl 34/36, men evt intresserad av större också.

    Har ni bilder kan ni gärna maila till nattiz@hotmail.com

  • Svar på tråden Köped: ljus hellång sidenklänning
  • Äldre 19 Feb 09:39
    #1

    Den här är helt fantastik! (och skön :) )
    www.zetterbergcouture.se/ready-to-wear/sarah-dress-ice.html

  • Äldre 19 Feb 15:01
    #2

    Tack men den var tyvärr verkligen fel!
    Billigt, tacky plasttyg och passform som en H&Mklänning runt bysten. Även den som heter Sarah Silk är av samma plastiga tyg.
    Jag är ute efter ett mjukare tyg och lite bättre skräddat, dock helt OK om second hand. Kan vara H&Mstyle också, men då ska det ha lite finare passform :) 

  • Äldre 19 Feb 16:23
    #3
    NathalieStockholm skrev 2015-02-19 15:01:44 följande:

    Tack men den var tyvärr verkligen fel!
    Billigt, tacky plasttyg och passform som en H&Mklänning runt bysten. Även den som heter Sarah Silk är av samma plastiga tyg.
    Jag är ute efter ett mjukare tyg och lite bättre skräddat, dock helt OK om second hand. Kan vara H&Mstyle också, men då ska det ha lite finare passform :) 


    Haha, shit, vilken rådissing! Har iofs inte testat den själv, så jag kan inte uttala Flört

    Har du kikat på klänningarna från byMalinA? Hon ska vara klänninggudinna tydligen. Har testat klänningar som hon har gjort (dock inte denna kollektion) och tycker de är mycket sköna.
    www.bymalina.com/category.html/maxi
    Det fanns iaf 1 som passade dina krav på ljusblått och spets.. Glad
    De kostar en del dock...
  • Äldre 19 Feb 16:24
    #4

    Vänta, det skulle ju inte vara spets.. men hon har utan också.. Glad

  • Äldre 20 Feb 09:16
    #5

    Hahaha, förlåt! Blev så snopen bara och de hade så dålig kundservice också så jag blev väl lite gnälligt... Skäms
    By Malina ser jättefina ut, ser fram emot att testa! Och de är i sidenchiffong också, woop :) Tack för tipset!!

  • Äldre 21 Feb 18:40
    #6
    NathalieStockholm skrev 2015-02-20 09:16:19 följande:

    Hahaha, förlåt! Blev så snopen bara och de hade så dålig kundservice också så jag blev väl lite gnälligt... Skäms
    By Malina ser jättefina ut, ser fram emot att testa! Och de är i sidenchiffong också, woop :) Tack för tipset!!


    Haha, ingen fara. Flört
    Kul, hoppas att du hittar något som passar Glad
  • Äldre 2 Jun 11:01
    #7

    Letar du fortfarande? Jag har en klänning..

  • Äldre 25 Sep 14:25
    #8

    St 38 cremevit underbar säljes för 1500kr . Nypris 5000kr se bild på mail

Svar på tråden Köped: ljus hellång sidenklänning