• Äldre 8 Feb 21:28
    2496 visningar
    5 svar
    5
    2496

    Efter!! Vad gör ni med foton och allt annat?

    Jag har lite funderingar på hur jag ska göra med alla foton, gästbok, buketten, dekorationer mm efter bröllopet. Hur har ni gjort.

    Har ni gjort i ordning fina album med scrapbooking?

    Kollagevägg med inramade foton i sovrummet/ vardagsrummet?

  • Svar på tråden Efter!! Vad gör ni med foton och allt annat?
  • Äldre 8 Feb 21:39
    #1

    Vi gjorde ett fotoalbum med alla framkallade bilder från våra engångskameror som låg på borden, annars har vi gjort en förstoring (och några mindre att ge bort) samt fotoböcker med utvalda bilder från fotograferna.


    De flesta "sakerna" är slängda eller sålda.

  • Äldre 8 Feb 22:16
    #2

    Jag har tänkt att vi ska he en större framkallning på oss mitt på väggen och sen ha en tavellist en bit under där man kan ställa gästbok och fotoalbum och kanske någon dekoration också.

  • Äldre 9 Feb 17:03
    #3

    vi kommer ha ett fotoalbum. sen vill jag ha en förstorad bild eller 3 på väggen. men då är min karl halvrädd foton med folk på(dom kan ju komma till liv) så det lär ju aldrig hända. ja kanske en förstoring på en bild på min bukett.. lite trist ja.. men men

  • Aniara­4
    Äldre 10 Feb 12:43
    #4

    Vi har en fotobok och en förstoring på väggen, sen ligger gästboken, gratulationskorten och några mindre minnessaker i en kartong i källaren.

  • Plätti­s
    Äldre 10 Feb 14:25
    #5

    Jag har planerat för en fotovägg i vardagsrummet med massor av bilder från bröllopet I nuläget har vi nästan inga bilder av oss tillsammans, så när vi faktiskt får några kommer jag gå bananas.

    Jag kommer nog spara en inbjudan och rama in tillsammans med fotona (bara för att de är så underbart vackra), men både jag och min sambo är ganska fokuserade på att ha det enkelt och stilrent hemma. Så allt som inte är viktigt att spara kommer nog försvinna ganska snabbt Tungan ute


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
Svar på tråden Efter!! Vad gör ni med foton och allt annat?