• Äldre 8 Feb 15:42
    2778 visningar
    3 svar
    3
    2778

    Favours åsikter

     
    Vi har länge funderat på detta med favours, om vi ska ha det eller inte, och vad. Nu fick jag plötsligt den briljanta idén (tycker jag) att jag kan måla små tavlor i storlek som ett vykort eller lite större, med mina roshjärtan, och skriva tack. På bilden är ett foto av en tavla som jag målat, med ordet inklistrat via datorn. Men vad tror ni? Ska det bara stå tack, eller datum, våra namn eller annat? Tips mottages tacksamt. Jag funderar på att skriva en liten text på baksidan i stil med "tack Namn för att du var med och gjorde vår dag oförglömlig". Och vad tycker ni, ska alla få varsitt, eller ska par få ett gemensamt. Alla åsikter tas tacksamt emot

  • Svar på tråden Favours åsikter
  • Äldre 8 Feb 17:08
    #1

    Om par får varsitt tycker jag att det kan vara lite olika utförande på dem, då de är i  tavelform kommer de säkert vilja att de står framme, och det blir fint om det är två som gör sig bra ihop! :) Men annars tycker jag vl par kan få ett gemensamt egentligen, men vet inte hur folk brukar göra! :) Kul idé! Och duktig du är!

  • Äldre 8 Feb 17:53
    #2

    Jag skulle tyckt att det räckte med Tack på framsidan eller bara hjärtat och så text på baksidan.


    Om jag skulle ha tavlan framme så känns det lite konstigt med ett tack på bilden, speciellt om det skulle bli två (varsitt för ett par)


    Men annars, varför inte göra dom som placeringskort?
    Alltså i vykortsstorlek och så deras namn på framsidan. Och på baksidan kan det stå "tack för att du förgyller vår dag, era namn och datum"

  • Äldre 15 Feb 12:57
    #3
    +1

    Tack för svar! Bra idéer, ska definitivt göra de olika åt paren. Kanske olika färg? Och det är nog sant att det inte ska stå tack på framsidan. Vi blir bara 10 stycken med oss, så åtta gäster. Funderar på att placera de som placeringskort fast utan namn på, så att de får välja vilken de vill ha och ta den platsen. Eftersom vi är så få så kan vi ju sitta hur som helst vid samma bord. Kan bli kul om jag gör olika färger på alla. Och skriver ett allmänt tack på baksidan, utan namn

Svar på tråden Favours åsikter