• cic
    Äldre 2 Feb 10:44
    14454 visningar
    15 svar
    15
    14454

    Vbridal

    Hej igen!!

    Nu undrar jag ännu en sak om kinaklänningar?

    Är det någon som beställt från Vbridal? Erfarenheter osv...

    Tacksam för svar!
    Med vänlig hälsning Cic

  • Svar på tråden Vbridal
  • Äldre 2 Feb 10:57
    #1
    +1
  • Äldre 2 Feb 18:21
    #2
    +1

    Js beställning är lagd nyligen och inväntar nu klänningarna, ska bli spännande. Hade bara hört gott om dem innan jag la ordern. Hoppas hoppas... 

  • cic
    Äldre 3 Feb 12:25
    #3

    Åh vad spännande! Hoppas du blir nöjd!
    Vilken modell har du valt?
    Hur betalade du?

    Med vänlig hälsning Cic

  • cic
    Äldre 3 Feb 12:26
    #4
    smurfsan skrev 2015-02-02 18:21:40 följande:

    Js beställning är lagd nyligen och inväntar nu klänningarna, ska bli spännande. Hade bara hört gott om dem innan jag la ordern. Hoppas hoppas... 


    Åh vad spännande! Hoppas du blir nöjd!
    Vilken modell har du valt?
    Hur betalade du?

    Med vänlig hälsning Cic
  • cic
    Äldre 3 Feb 12:27
    #5
    Tack så mycket!!
  • Äldre 16 Feb 19:00
    #6

    Hej är det någon som vet om man betalar tull avgifter när man beställer från vbridal.

  • Äldre 31 Aug 14:35
    #7

    Har beställt en brudklänning ifrån Vbridal för ett par dagar sedan. Har också haft lite kontakt med dem efteråt för en ändring fram osv. De svarar jättesnabbt och är väldigt tillmötesgående. Nu är det bara att vänta och hoppas. Så sjukt jobbigt att vänta bara när man inte har en aning om ifall man kommer att få hem en drömklänning eller om man får göra en Blocketannons. Cool

  • Äldre 10 Sep 11:21
    #8

    Igår hämtade jag min klänning från Vbridal i DHL:s swipbox. Jag är helt otroligt nöjd! Den är fantastiskt välsydd, fina material för pengen den kostade, jättefin färg också. Jag är supernöjd! Skrattande Kan verkligen rekommendera VBridal. Kom många tårar när jag provade klänningen och bara kände att det var på riktigt att jag ska gifta mig. Hjärta 

  • Äldre 20 Sep 17:18
    #9

    Får man fråga vilken du köpte Shoedork?

    Jag letar efter två tjejer som köpt den jag vill ha. ????

  • Äldre 26 Sep 17:52
    #10

    www.vbridal.com/se/Trumpet-Sjoejungfru-Rund-Urringning-Court-Slaep-Spetsar-Broellopsklaenning-g5060238
    Den här köpte jag fast i champagne. Jag är såå nöjd. Broderar på pärlor på den själv för att göra den lite mer personlig.:)

  • Äldre 8 Mar 12:16
    #11
    Beställ inte från vbridal! Jag fick hem min klänning i förra veckan. Den var så fin på bilden, men den jag fick hem var inte alls lik den på bilden. Baktill ser den ut som en hel annan modell och tyget är helt annat än det på bilden, ser väldigt billigt ut.. Ser ut som utklädnadskläder. Jag har också varit i kontakt med dem för att försöka få skicka tillbaka klänningen och få pengar tillbaka, vilket är väldigt svårt. Jag fick även en räkning för tull på 1122 kr idag, vilket jag inte räknat med då det inte stod något om att det kunde tillkomma på kvittot. Alltså extrem dålig kvalité och inte särkilt bra bemötande. 

    Hoppas jag kunde avvärja någon från att genomgå samma misstag som jag gjorde. :)
  • Äldre 9 Mar 10:46
    #12

    Kan rekommendera Davids bridal ist för att chansa på kinakopior kolla in den här tex för bara 500 dollar, det finns till och med klänningar från 99 dollar :)

    www.davidsbridal.com/Product_petite-cap-sleeve-wedding-dress-with-lace-neckline-7wg3672_wedding-dresses-all-wedding-dresses

  • Äldre 9 Mar 11:19
    #13

    Men Davidsbridal skeppar ju bara inom USA? Eller det är jag som inte kan läsa?

  • Äldre 9 Mar 14:28
    #14

    Jag är också sugen på davids bridal. Det finns företag som du får en adress av så löser de frakten, inte ens speciellt dyrt så det är inga problem att beställa. Men jag vet inte riktigt om jag vågar ändå. Finns ju en poäng med att kunna prova... :/


    Bride to be July 2016
  • Äldre 9 Mar 15:20
    #15

    På Davidsbridal beror det lite på vilken klänning du vill ha för vissa märken skickar de internationellt och vissa inte, tex skickar de inte Vera Wang internationellt men det löser man med en sk postbox i usa som sedan skickar vidare till dig

    Den här tex skickas internationellt

Svar på tråden Vbridal