• Udden02

    Säljes: Vacker brudklänning i st 48

    Vacker brudklänning i st 48.
    Köpte klänningen helt ny. Använd en gång och där efter kemtvättad.
    Har förvarat den så som hon sa i butiken där vi köpte den.
    Ny skick.
     
    Färgen går i gräddvitt.
    Modellen är åtsittande upp till och blir vidare ner till. Perfekt modell som gör att man ser smalare ut.
    Klänningen har ett lite släp där bak. En stil ren och vacker modell som håller i längden
    Över bysten, armarna och ryggen är det ett vackert broderat mönster med blommor och blad.
    Även på klänningens nedre del är det enstaka broderade  blommor i precis samma mönster som upp till.
    Vid bysten är det en  lagom urringning och vackert skuren.
    På ryggen är klänningen skuren som ett V. Där efter finns det en dragkedja. Som en vacker dekoration sitter det en knapp rad precis bredvid dragkedjan.
     
    Slöjan som jag bör till klänningen är en liten bit länge än klänningen. Även den köpt helt nya och endast använd en gång.
    Längst ner i kanten är det skuren som halva cirklar. Slöjan har också vackra broderade blommor runt om.

    Jag är 1,78 cm lång.

    OBS! Vill man bara köpa klänningen så är det helt ok.
     
     
    Pris för klänningen  är 4500:-  (Ny pris 9200 )
    Pris för slöjan är : 700:-
    Pris för både klänning och slöjan är 5000:-
     
    Kan skickas via posten med rekomederat. Köparen betalar i så fall dessa två kostnader.

    Har du några frågor eller funderingar bara hör av dig.




    Dessa bilder tog vi dagen efter vårt bröllop.



    Nedanstående bilder visar lite med närbilder på klänningen. Min dotter och hennes kompis har fått ta på sig klänningen. Så det är därför den ser lite stor ut på bilderna.


    Nedanstående bilder är på slöjan.


Svar på tråden Vacker brudklänning i st 48