• segerina

    Liveband i Stockholm

    Hej, vi söker liveband till bröllop med budget på max 10 000kr. Vi vill helst att bandet ska vara från Sthlm eller i närheten.
    Musiken vi är ute efter är allt mellan pop (Rihanna och Shakira), dans (E-Type, Avicii) och 80-tal.
    Var på bröllopsmässa i förra veckan, det fanns inga liveband där alls.
    Som plan B om vi inte hittar något band, så får det bli DJ, men vi vill helst hitta liveband.
    Det gäller 3-4 timmars jobb, mellan kl.19-22/23 på en lördag i juli 2015.
    Finns det?
    Ge gärna förslag med namn eller länk till banden, tack för på förhand.
    /Viktoria

  • Svar på tråden Liveband i Stockholm
  • Nightrod

    Jag kollar med vår bandbokare om han har något.
    Tror som sagt det kan va svårt med "techno" delen för dig.
    Pop/rockigt/80tal osv är nog inga problem, men att få med techno i det, behövs nästan en dj skulle jag tro.

    men jag har sms:at honom så får vi se, han bokar 6 liveband per helg hos oss så, något borde han veta.


    Live free, ride free
  • Chicita

    Att göra reklam i forumet (speciellt om man inte betalar för plusabbonemang) är inte tillåtet.


    Anmälan är gjord.
    Betala för reklamplats som alla andra och sluta spamma

  • Aniara4
    Sthlm2015 skrev 2015-01-29 16:42:03 följande:

    Har ni någon hemsida t?


    Tror knappast du vill anlita någon som är så kass att de försöker marknadsföra sig genom att spamma ett nätforum.
  • Sthlm2015
    Aniara4 skrev 2015-01-29 16:45:18 följande:
    Tror knappast du vill anlita någon som är så kass att de försöker marknadsföra sig genom att spamma ett nätforum.
    Nja, var inte säker på det. Förvånad Nä men skämt åsido, är ganska ny här så vet inte vad som är tillåtet och icke-tillåtet.
  • NathalieStockholm

    Till Nightrod:
    Jag verkar inte kunna skicka pm till dig. Du skrev till mig tidigare om din kontakt då jag sökte band i Skåne, men jag hade inte riktigt fattat hur man gör sin profil här så fick registrera om mig Skäms Varit lite mycket stress på sistone så hjärnkapaciteten är inte 100% Skäms 
    Du får gärna pma mig nu om du vill om hur jag kan nå honom

  • Nightrod
    NathalieStockholm skrev 2015-02-23 21:39:24 följande:

    Till Nightrod:
    Jag verkar inte kunna skicka pm till dig. Du skrev till mig tidigare om din kontakt då jag sökte band i Skåne, men jag hade inte riktigt fattat hur man gör sin profil här så fick registrera om mig Skäms Varit lite mycket stress på sistone så hjärnkapaciteten är inte 100% Skäms 
    Du får gärna pma mig nu om du vill om hur jag kan nå honom


    såja då provar vi igen
    Live free, ride free
Svar på tråden Liveband i Stockholm