• Äldre 27 Jan 23:27
    1845 visningar
    4 svar
    4
    1845

    Säljes: Servetter och rullar med sidenband

    Annons 3:


    Vi gifte oss i somras och nu ligger alla sakerna hos min syster i Norrköping och tar upp plats. Nästan allt importerade vi från USA. Vi har massvis av dekorationer och saker till dukning och dekoration av toppkvalitet. Jag kommer att lägga ut flera annonser. Alla sakerna var helt nya (med undantag av de antika vaserna) och bara använda en gång på bröllopet. Kostnad för sakerna ligger på ca 45% av inköpningskostnaden. Alla saker finns för avhämtning i Norrköping, eventuellt Gamleby (Småland) eller kan skickas mot kostnad av frakt. Vissa sköra saker rekommenderas inte skickas per post.
    Temat var british teaparty på seglarklubb Glad


    Är någon intresserad av alla dekorationer så kan rubb och stubb köpas för 12 800 kr som paketpris.


    80 st vita 100% bomullsservetter. 50 cm gånger 50 cm. 15 kr styck eller 960 kr för alla. Använda vid ett tillfälle. 29 helt oanvända. (Det kan finnas ytterligare en handfull servetter men inte helt säker). Tvättade men inte stykta eller manglade.


    Överblivna rullar med sidenband. Vi använde det till programmen, menyn, pussklockor och andra dekorationer, men jag köpte lite mer än vad vi behövde. Det är mycket bra kvalitet på banden, speciellt de gräddvita/antikvita sidenbanden är underbara och av toppkvalitet. 2 oöppnade rullar med silver färgat dubbelsidigt sidenband. Var rulle är 50 yards eller 45.7 meter och de är båda 2.4 cm breda. Pris per rulle: 65 kr. 1 rulle 100 yards-91.5 meter mellanblått sidenband glansigt på ena sidan. 1 cm brett. 50 kr. 2 rullar fantastiskt dubbelsidigt gräddvitt/antikvitt sidenband. 1.7 cm brett. En ny rulle med 91.5 meter och en öppnad med ca 80-85 meter. Ny rulle 145 kr, öppnad 100 kr. 1 rulle med ca 45 meter långt och 4.5 cm brett  högkvalitets dubbelsidigt antiktvitt sidenband (samma som de 1.7 cm breda). 150 kr.  1 öppnad rulle med mellanblått tygband, uppskattningsvis ca 40 meter och 2.3 cm brett. 45 kr för rullen.



    Ovan 
    tygband.
    Nedan sidenband. Samma som kan ses som bälte på min klänning.





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-03 20:49
    Det finns 81 servetter
  • Svar på tråden Servetter och rullar med sidenband
  • Äldre 28 Jan 08:02
    #1

    Hej!

    Är intresserad av servetterna samt sidenband, den samalare, i gräddvit.

    Vi är dock i behov av 90 st servetter. Du skrev att det kan finnas en handfull till, finns det?

    Tack på förhand!

    / Malin

  • Äldre 28 Jan 08:54
    #2

    Hej!

    Är också intresserad av servetterna. 80 st är precis vad vi behöver :)

  • Äldre 28 Jan 16:55
    #3

    Hej!

    Jag skickade privata meddelanden till er båda.

    Karolina

  • Äldre 15 Mar 12:28
    #4

    Jag är intresserad av servetterna och eventuellt beige sidenband. Finns det kvar? Om du vill kan du meja mig på annakatefriberg@gmail.com

Svar på tråden Servetter och rullar med sidenband