• Äldre 27 Jan 19:22
    9828 visningar
    12 svar
    12
    9828

    Köpes: SÖKER bohemisk/vintage klänning

    SÖKER en enkel, bohemisk/vintage/romantisk/hippie klänning till mitt enkla bröllop. Gärna med mycket skirt och tyg med vackert fall, men inget måste.... Strandklänning/maxiklänning går också bra:) Max 2000 kr. Är ca 36-40 i storlek. 

    TUSENTACK för svar!
    p.s bilderna är typ vad jag söker, klänningar jag tycker är vackra.

  • Svar på tråden SÖKER bohemisk/vintage klänning
  • Äldre 29 Jan 20:32
    #1

    Åh, jag letar också. Har hittat två supersöta på fairyin (bifogar bild), men vet inte hur pass pålitliga de är? 
    Har sökt mig runt på "vanliga" klädbutiker också, men no look so far. Kanske för tidigt för de ännu, MEN man vill ju vara ute i god tid för bröllopet. :) När stundar det för dig? 

  • Äldre 30 Jan 10:50
    #2

    Hej, 

    Jag har några st. Kanske skicka bilderna till dig första?
    Se bifogad bilderna.

  • Äldre 30 Jan 10:52
    #3
  • Äldre 30 Jan 10:54
    #4
  • Äldre 30 Jan 10:57
    #5
  • Äldre 30 Jan 12:55
    #6

    Jag letar efter liknande klänningar, har också kollat på dem på fairiyn men vågar man beställa?

  • Äldre 30 Jan 13:48
    #7

    Hej,

    Ja. Självklart kan man beställa. Leveranstid blir ungefär 2 veckor.

    Mvh,
    Jessica

  • KLo
    Äldre 27 Feb 15:09
    #8

    Såg tråden och letar efter exakt samma sak, så gick in. Blev helt kär i klänningen till vänster från fairyin. Tack för tipset! Beställde du den? Nyfiken på deras kvalité.

  • Äldre 28 Feb 21:17
    #9

    Jag letar också, men det verkar inte vara de lättaste att hitta :( jag hittade ingen på fairyin som jag gillade...

  • KLo
    Äldre 2 Mar 09:16
    #10

    Har hittat massor av varningar på fairyin, så tänker inte beställa därifrån. Om någon av oss hittar en snygg klänning i stilen så får vi andra ta och hyra den sen:)

  • Äldre 24 Mar 11:02
    #11

    Letar också något liknande! Hur har det gått för er? Har ni hittat något? Någon som beställt från Fairyin?

  • Äldre 24 Mar 12:51
    #12
Svar på tråden SÖKER bohemisk/vintage klänning