• jennybj

    Köpes: Brudskor med kilklack

    Letar desperat efter ett par brudskor i ivory med lite lägre kilklack!

    Har letat som en tok efter Wildflowers modell Cianna i stl 38 eller 39...någon?

  • Svar på tråden Brudskor med kilklack
  • jennybj

    Ååå tusen tack! De på brudskon.se är ju heeelt perfekta! Är det någon som har erfarenhet av att beställa därifrån??

    De på dansshopen är också superfina men jag tror att de blir för höga :(

    Är SÅ dålig på att gå med klack...

  • Grillas

    En vän gifte sig för ett tag sen, det var hon som hittade sidan. Skorna var kanon och hon var jättenöjd, inga problem!

    Lycka till :)

  • jennybj

    Okej, då vet hon kanske lite om storlekarna på den sidan?

    Jag kan inte hitta varken mailadress till företaget och det finns ju inga kundrecensioner och liknande... Fick bara känslan att sidan var väldigt oseriös :(

  • Grillas

    Nu har jag frågat henne :)

    Hon köpte den stl hon brukar ha så dem är nog normala i stl.

    Dem är tydligen väldigt sköna på ( har dock inte provat själv, fick knappt i stortån ;))

    Hon mailade dem på orderbrudskon@outlook.com

    Jag hittade adressen på hemsidan, konstigt :/

  • Ccc87

    Hej,

    Jag gifte mig i juli förra året och hade sådana skor som du letar efter (se bilden nedan). Satinskor i ivory. Stl 38.

    Har precis lagt ut sjkorna på blocket tillsammans med en tärnklänning och halsband/örhängen. Skulle du vara intresserad av att köpa begagnade skor så hör av dig!

  • jennybj

    Oj! Det var jag som hade för bråttom! Såg adressen nu :) Tack!

    Ccc87 tack men jag letar efter sko med stängd tå. Lycka till med försäljningen!

    Har sett att sidor som dressfirst och jjshouse säljer skor oxå... Är det någon som har erfarenhet av dessa sidor?

Svar på tråden Brudskor med kilklack