• Äldre 18 Jan 09:10
    272890 visningar
    223 svar
    +3
    223
    272890

    Visa din ring! - Bildtråd ringar 2015

    Har inte sett till någon "chef" på stället på ett tag, och ja vet ju hur poppis dessa trådar brukar vara (har själv bara väntat å längtat tills de ska starta en!) så då startar jag själv en för i år! :) 

    Så - Visa DIN Ring! vad är trendigt för året? - släta ringar, enstensringar, omgjorda ringar, ärvda ringar, titan, rosa guld, gult guld, stål? eller kanske att komma upp med en design själv? inspirera och dela din lycka över att ha funnit ringen som ska symbolisera er kärlek i många år framöver!

    Tidigare trådar från 2013 och 2014. 

    www.brollopstorget.se/forum/thread/4254796-visa-din-ring-bildtrad-ringar-2013

    www.brollopstorget.se/forum/thread/4351098-visa-din-ring-bildtrad-ringar-2014/66

  • Svar på tråden Visa din ring! - Bildtråd ringar 2015
  • Äldre 18 Feb 10:33
    #51



    Äntligen får jag ansluta mig till denna tråd utan att bara behöva titta.
    Vi gifter oss först nästa år men jag kan ju inte låta bli att prova redan nu.

    Vi har en ganska tight budget, och maxbeloppet för ringen är satt till 9000:-

    Hittade denna ring och föll pladask. Den säljs dessutom till rabatterat pris denna veckan. Ska jag, ska jag inte...kan man köpa ringen ett år i förväg? :O :O

    Hoppas bilderna kommer med :)


    (Jag behöver verkligen smörja mina händer :D :D )

  • Äldre 18 Feb 10:35
    #52

    Glömde ju tillägga att jag har tänkt göra om den undre ringen. Vill ha en smal skena med diamanter i istället :) Finns ju en del sådana ringar till riktigt bra pris!


     

  • Äldre 18 Feb 12:27
    #53
    lantgrodan skrev 2015-02-18 10:33:54 följande:

    Hittade denna ring och föll pladask. Den säljs dessutom till rabatterat pris denna veckan. Ska jag, ska jag inte...kan man köpa ringen ett år i förväg? :O :O


    Superfin! Är du en sådan person som lätt ändrar sig så kan det vara en dum idé att köpa för snabbt tänker jag men om du känner dig säker på att du kommer tycka om ringen resten av livet så kan du väl inte köpa för tidigt. Jag har redan köpt min klänning fast vi inte ens har bestämt datum till bröllopet än. Det kan tyckas vara supertidigt men jag har länge velat ha en klänning i spets och hittade en jag gillade så jag är rätt säker på att jag inte kommer ändra mig om det. Så är du säker på den så varför inte? Glad
  • Äldre 18 Feb 21:45
    #54
    SaraJ skrev 2015-02-18 12:27:40 följande:
    Superfin! Är du en sådan person som lätt ändrar sig så kan det vara en dum idé att köpa för snabbt tänker jag men om du känner dig säker på att du kommer tycka om ringen resten av livet så kan du väl inte köpa för tidigt. Jag har redan köpt min klänning fast vi inte ens har bestämt datum till bröllopet än. Det kan tyckas vara supertidigt men jag har länge velat ha en klänning i spets och hittade en jag gillade så jag är rätt säker på att jag inte kommer ändra mig om det. Så är du säker på den så varför inte? Glad

    Jag är nog ganska bestämd. Har kollat på ringar i flera år i samband med att jag varit tärna på två andra bröllop, och det har lutat åt detta hållet mer eller mindre hela tiden.


    måste bara prata med blivande mannen min och se vad han säger :)
    Det gör just nu 2000:- i skillnad och det är ju mycket pengar :O

  • Äldre 19 Feb 22:33
    #55
    Den undre ringen.
    Hej! Är helt förälskad i denna ring (och liknande, kantiga silver ringar med stenar på rad. ganska breda) och undrar vart jag kan köpa liknande?!
    Budget på 1200kr (tyvärr :()

    Denna är specialbeställd.
    Två bilder:
    http://prntscr.com/67acj0
    http://prntscr.com/67adbn
  • Äldre 22 Feb 22:22
    #56
    2fast4Hjo skrev 2015-02-14 14:01:36 följande:

    Bild på hur våra blev ihop, sambons ring är i titan. Snart snart får vi bära dem :)


    Jag har beställt nästan exakt likadant par ringar till mig och min sambo, han vill ha titan och jag guld. Fast han vet inget ännu. Ska överraska honom med frieri om några veckor. Tänkte boka in oss på lunch och sen spa, och sen när vi kommer hem ska det vara som en gång med rosenblad och tända ljus in i vardagsrummet och där står jag på knä.

    Känner mig jättenervös när jag tänker på det även fast jag vet att han vill och kommer säga ja
  • Äldre 22 Feb 22:30
    #57
    Kimberly07 skrev 2015-02-19 22:33:48 följande:

    Den undre ringen.

    Hej! Är helt förälskad i denna ring (och liknande, kantiga silver ringar med stenar på rad. ganska breda) och undrar vart jag kan köpa liknande?!

    Budget på 1200kr (tyvärr :()

    Denna är specialbeställd.

    Två bilder:

    prntscr.com/67acj0

    prntscr.com/67adbn


    Mycket snygga ringar! Med så liten budget blir det svårt.

    Men kolla denna länk..edblad har liknande ringar i rostfritt stål www.edblad.com/sv/webbshop/smycken/ringar/MALRI002-detail
  • Äldre 23 Feb 10:06
    #58

    Har förälskat mig i denna ringen hade inte alls tänkt mig den prisklassen ( 11900) ???? men blir svårt att hitta någon annan nu... Men samtidigt känner ja att man ska ju ändå ha ringen hela livet!????

  • Ms T
    Äldre 23 Feb 14:03
    #59

    Så vacker ring


    LMLostrom skrev 2015-02-18 00:15:22 följande:

    Det här är våra förlovningaringar :)


  • Äldre 23 Feb 17:20
    #60
    MajLiss skrev 2015-02-23 10:06:29 följande:

    Har förälskat mig i denna ringen hade inte alls tänkt mig den prisklassen ( 11900) ???? men blir svårt att hitta någon annan nu... Men samtidigt känner ja att man ska ju ändå ha ringen hela livet!????


    Jag tänkte max max 10 000 men min hamnade på 16500. Hade lite ångest när jag precis beställt den men jag tänker som du att man ska ha den resten av livet och att man ska ha en ring man verkligen vill ha! Den ska ju sitta där för alltid! Min sambo vill bara ha en titanring så hans är ju billig.

    Jag ska överraska honom så han vet inte att jag har beställt dem.

    Kan dock inte se din bild tyvärr.
Svar på tråden Visa din ring! - Bildtråd ringar 2015