• Äldre 18 Jan 08:34
    8124 visningar
    33 svar
    33
    8124

    Visa era brudskor i färg!

    Ni som valt att ha färg på era brudskor, vad har ni valt för färg? Visa gärna upp dem för lite inspiration!

  • Svar på tråden Visa era brudskor i färg!
  • Äldre 18 Jan 08:58
    #1
    +1

    Inga typiska brudskor, men jag älskar mina eBay fynd som jag tänkt ha på bröllopet Skrattande

  • Äldre 18 Jan 11:18
    #2
    +1

    De var ju fina! Så kul när man vågar ha lite färg :D

  • Äldre 18 Jan 12:12
    #3
    +1
    FruSvanslös skrev 2015-01-18 11:18:55 följande:

    De var ju fina! Så kul när man vågar ha lite färg :D


    Ja de kanske inte syns så mycket under klänningen iof men har fastnat lite för bröllopsfoton på Pinterest där det sticker fram en färgglad sko och tänkte att det kan vara lite roligt

    Har du hittat några skor, blir det något färgglatt? Har du någon särskild färg i åtanke?  Skrattande
  • Äldre 18 Jan 12:18
    #4
    +2

    här är mina =) 

  • Äldre 18 Jan 12:23
    #5
    +1

    Gud vilken härlig bild ???? jag har inte hittat några än men skulle gärna vilja ha något i färg. Vet dock inte om det ska vara marinblått eller kanske silver? Temat går nämligen i marinblått å silver :)

    Hur har ni tänkt gällande färgerna? Plockar ni upp det från temat eller kanske buketten? Eller inget alls? :P

  • Äldre 18 Jan 12:24
    #6
    +1

    Ursäkta frågetecknen, det ska egentligen vara en smiley :P

  • Äldre 18 Jan 12:36
    #7

    Marinblått och silver låter jättesnyggt och väldigt fint mot en vit klänning Skrattande 

    Vi har blått och grönt som färgtema, skorna är tyvärr grön och blålila men det får gå ändå då vi har lite olika nyanser av blått och grönt, så lite var det väl tänkt att matcha lite ändå.

    Blir det en lång eller kort klänning, vit eller annan färg?

  • Äldre 18 Jan 13:10
    #8
    +1

    Tack! :)

    Åå låter väldigt fint! Tror det kommer bli läckert med dina skor :D. När gifter ni er? :)

    Det blir en vit långklänning med lite släp, hur blir din klänning?

  • Äldre 18 Jan 13:43
    #9
    FruSvanslös skrev 2015-01-18 13:10:00 följande:

    Tack! :)

    Åå låter väldigt fint! Tror det kommer bli läckert med dina skor :D. När gifter ni er? :)

    Det blir en vit långklänning med lite släp, hur blir din klänning?


    Lång och vit med lite släp har jag också (den är dock inte klar ännu).

    En fördel med lång klänning är väl att man kan gå lite galen med skorna eller ta något som är väldigt bekvämt och icke brusko-aktigt då de inte syns så mycket

    När och var gifter ni er? vi har bokat den 27 juni (2015)  i Lerum.
  • PuntaC­ana201­5
    Äldre 18 Jan 18:28
    #10
    +1

    Här är mina röda skor som matchar min blivande mans väst.

Svar på tråden Visa era brudskor i färg!