• lillemor

    Köpes: "Brudnäbb"kläder till pojke

    Jag söker efter festkläder, kostym, väst, eller liknande till pojke på 2,5 år, Han kommer vara 2,5 år på bröllopet, gissar på att han har storlek 98 då, har 92 idag.

    Någon som har något fint till salu?

    Tack på förhand Glad

  • Svar på tråden "Brudnäbb"kläder till pojke
  • cirkeline

    Har detta set... nypris för bara byxor + kostym= 897 kr (prislapp kvar på galgen). Ivoryfärgad skjorta med söta manchettknappar på ditsydda av sömmerska (nypris ca 300 kr). Storlek 92, men tillverkaren gör bara dubbelstorlekar så även de som har stl 98 ska kunna ha. Vår son 3 år och 2 mån när han hade den. Byxorna passar en normal/smal kille, annars blir de nog för tajta. 

    600 kr för allt. mvh ewa

  • lillemor

    Åh vad fint Ewa.
    Ska visa min blivande man men jag tror jag vill köpa. Så sälj inte till någon annan tack

  • lillemor

    Hej igen-

    Jag har pratat med blivande mannen. Och jag vill gärna köpa. 
    En sak .. skulle du vilja mäta lite på hur långa byxorna är i innersömmen och kavajen hur lång den är i ärmarna och på ryggen från nacke och ner?
    Min son är ganska tunn så de är nog inge problem men jag tänker mest på längden... han är ca 91 cm nu. Men det är ju 8 månader kvar. 
    Du kan maila om du vill istället på lillemor.narbrink@gmail.com

    Mvh Lillemor

  • Bride2be

    Å va fint! Vart har du köpt champagne färgad väst å kravatt?.. Precis sånt ja e ute efter bara en annan färg

Svar på tråden "Brudnäbb"kläder till pojke