• Äldre 10 Jan 17:00
    2081 visningar
    2 svar
    2
    2081

    sminkös sökes i göteborg

    Hej, ska gifta mig i september och letar en makeup artist som kan sminka mig gärna hos frisören. Kan ni rekommendera någon bra gärna med mineralsmink.'
    Tack på förhand
    Marica

  • Svar på tråden sminkös sökes i göteborg
  • Äldre 3 Feb 13:45
    #2

     Vet ej om jag får lov att skriva detta. 


    Nej det får du inte - läs gärna igenom reglerna så ser du att man inte får göra reklam för sig själv om man inte har ett plus-abbonemang och betalar för sin reklamplats :) 
  • Äldre 20 May 09:00
    #2

    Jag har fixat så att min MUA (make-up-artist) kommer hem till mig eller där jag vill vara. För mig är det en stor stressminskning eftersom jag inte behöver åka kors och tvärs genom stan och fastna i trafiken. Sen känns det verkligen super mysigt när någon kommer hem till dig och packar upp ett smörgåsbord av burkar med allt möjligt i.
    Jag har precis haft en genomgång med min MUA, vi gick igenom smink och hår, så jag vet redan nu hur det kommer att bli. Det kommer bli AWSOME!!

    Vad de flesta MUA:or behöver är en stor spegel och ett ljust rum för att kunna arbeta. Var på ett ställe där du kan ta det lugnt och slappna av. :)

    Lycka till!

    P.s. Min MUA använder bara mineral-smink och är sjukt duktig. Kan rekommendera henne om du är sugen :)

Svar på tråden sminkös sökes i göteborg