• Äldre 10 Jan 16:58
    4063 visningar
    9 svar
    9
    4063

    fotograf i göteborg

    Ska gifta mig i september 2015 och letar efter en bra fotograf till ett bra pris. Har ni någon ni kan rekommendera i Göteborg?
    Tack på förhand Marica

  • Svar på tråden fotograf i göteborg
  • Aniara­4
    Äldre 15 Feb 20:53
    #2
    +1

    Jag kan ge ett tips i alla fall: Välj INTE oseriösa fotografer som spammar ner forumet med otillåten reklam för sig själva och gör oss medlemmar trötta i anmälningsfingret.

  • Äldre 18 Feb 12:12
    #2

    Hej!

    Jag finns i Uppsala men reser över hela landet.

    Här är min hemsida:

    www.fotografannelie.com

    Har ett erbjudande på ett 8 timmarspaket just nu.

    Mvh/

    Annelie

  • Äldre 18 Feb 15:44
    #3
    +1

    eva quirbach!

    Hon tog fantastiskt fina bilder på oss och var lyhörd och hade inga problem med att ta sig om man ville vara på ett speciellt ställe så och ta korten.

  • Äldre 19 Feb 20:27
    #4

    Hej!
    Jag är bröllopsfotograf och finns i Göteborg. Du får gärna höra av dig, vi träffar ofta brudparet för konsultation inför bröllopet.

    Ta gärna ett titt på: www.carevin.se

    Mvh,
    Bröllopsfotograf Imad Carevin

  • Äldre 20 Feb 11:04
    #6
    Hej,

    Jag förmedlar duktiga bröllopsfotografer och bröllopsfilmare över hela Sverige till bra priser. Besök vår hemsida och skicka en bokningsförfrågan om ni är intresserade. 


    Mvh, Roland Larsson
    Fotografagent - www.vigas.se
  • Äldre 1 Mar 11:25
    #6

    Hej!

    Jag har min bas i Göteborg och fotograferar gärna ert bröllop i September.
    Kolla min hemsida för att se vad jag har för stil och vad jag gjort tidigare:

    www.kristinamalmqvist.com
    www.facebook.com/fotografkristina

    Lycka till och allt gott!
    Kristina

  • Äldre 3 Mar 18:32
    #8

    Vi har bokat Amanda Falkman och gifter oss i April så kan ge omdöme efter det ;)

  • Äldre 14 Apr 13:58
    #8

    Hejsan!

    Har min bas i Stockholm men reser över hela landet. Kika in på hemsidan och hör av dig om du gillar mina bilder!

    Bästa!

    wideniuswedding.tumblr.com

  • My fairyt­ale photog­raphy
    Äldre 14 Apr 15:12
    #9

    Hej Mercia

    Arbetar som bröllopsfotograf i Halland men har även bröllop bokade i Göteborg.
    Om du inte hittat rätt fotograf än, hör gärna av dig så mailar jag dig min prislista. 

    Jag har väldigt förmånliga priser och dessutom erbjuder jag 20% rabatt och en provfotografering om man gör en bokning innan 1 juni.

    Hälsningar Senada
    www.myfairytale.se

Svar på tråden fotograf i göteborg