• Anonym (En av dom...­)
    Äldre 24 Dec 19:28
    3568 visningar
    11 svar
    11
    3568

    Lycka lycka lycka

    I dag är en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv. Efter att ha varit förlovade i 12 år så friade sambon äntligen i dag julafton

  • Svar på tråden Lycka lycka lycka
  • Äldre 25 Dec 09:11
    #1

    Grattis!!! SoligSkål

  • Anonym (undra­r)
    Äldre 25 Dec 09:58
    #2

    grattis grattis!

    men om ni redan är förlovade varför fria? är det inte det man gör innan man förlovar sig?

    förstår att inlägget låter taskigt men jag är faktiskt nyfiken på riktigt.

  • Äldre 25 Dec 10:18
    #3

    Ett stort grattis! :)


    Anonym (undrar) skrev 2014-12-25 09:58:50 följande:

    men om ni redan är förlovade varför fria? är det inte det man gör innan man förlovar sig?


    Jopp, det är egentligen lite kaka på kaka. Att förlova sig betyder ju att man tänker gifta sig, så ett frieri är egentligen överflödigt. Många vill dock ha det där att mannen går ner på knä eller liknande och friar, trots att man redan är förlovad. Man behöver inget frieri, eller ring eller annan symbol, för att vara förlovade.
  • Anonym (En av dom...­) Trådstartaren
    Äldre 25 Dec 16:55
    #4

    Vi var 20 år då därför. Han ville inte innan men har ändrat sig. Vi var bara 17 när vi blev tillsammans nu är vi 32

  • Äldre 27 Dec 20:00
    #5
    Anonym (En av dom...) skrev 2014-12-25 16:55:02 följande:

    Vi var 20 år då därför. Han ville inte innan men har ändrat sig. Vi var bara 17 när vi blev tillsammans nu är vi 32


    Det är jätteroligt för er och givetvis ska man vänta tills man känner sig redo. Ett stort grattis återigen :)
  • Vanilj­bullen
    Äldre 27 Dec 22:41
    #6

    Men va fint! Stort grattis!! 

  • Anonym (En av dom...­) Trådstartaren
    Äldre 29 Dec 16:47
    #7

    Tack

  • Äldre 5 Jan 20:51
    #8

    Stort Grattis!

  • Anonym (En av dom...­) Trådstartaren
    Äldre 6 Jan 10:21
    #9

    Tack :)

  • Äldre 11 Jan 21:08
    #10

    Lyckliga er som har allt fint framför er nu! Grattis!

  • Anonym (En av dom...­) Trådstartaren
    Äldre 11 Jan 23:17
    #11

    Tack :) Det kan vi verkligen behöva. Vi har gått igenom mer än många andra. Min sambo har haft cancer och jag dog nästan på en festival när vi stod i buss kön. Pga att en lång man fick sin armbåge på min hals och jag kom inte loss. Sambon hade blivit bak knuffad i kön o kunde inte nå mig. Bara lite av vad vi varit med om

Svar på tråden Lycka lycka lycka