• Äldre 14 Dec 19:26
    10493 visningar
    7 svar
    +1
    7
    10493

    Köpa klänning online!

    Hej!
    Har kollat runt lite på olika webbsidor för att köpa en brudklänning online. Hittade en som heter www.vbridal.com och klänningarna ser jätte fina ut och priset är bra. Är det någon som har erfarenhet av denna sidan? Har googlat runt en del men inte funnit något omdömme.
    Eller har ni någon annan sida ni kan rekomendera?

    Jätte tacksam för svar!

  • Svar på tråden Köpa klänning online!
  • Äldre 14 Dec 20:31
    #1

    Jag har samma fråga. har kollat runt på lite olika sidor..
    Men samtidigt så vet jag inte om man vågar beställa. Tänk om den inte sitter bra när den väl kommer... Är ju måttanpassat och inget bytesrätt på många av sidorna.. ÅngestSkrattande

  • Äldre 14 Dec 20:36
    #2
  • Ms T
    Äldre 14 Dec 23:18
    #3

    Nej tyvärr. Men kan rekommendera dig www.jjhouse.com där kan du ändra till Svenska, till Svensk valuta o få klänning måttsydd. Då ändrar du till Svenska mått

    har hittat min dröm klänning där för 1800. I Sverige kostar den 8000. Glöm inte att om du köper utomlands kan du få betala tullavgift om dom väljer att öppna just ditt paket. Det kände min kompis. Hon köpte sin klänning på jjhouse o fick betala 800 extra för det utan att hon visste om det innan

  • Äldre 16 Dec 19:28
    #4

    Okej tack så jätte mycket för svar! Det är bara så svårt att välja. Men ska defenitivt kolla in sidorna som ni har nämnt. Tack snälla ni!!

  • Ms T
    Äldre 16 Dec 21:27
    #5

    Lycka till

  • Äldre 17 Dec 08:55
    #6

    Jag har inte heller erfarenhet av vbridal, men kan verkligen rekommendera lightinthebox! Jag har köpt tre brudklänningar (en till borgerliga vigseln, en som jag valde att inte ha, och min drömklänning), en slöja, och presentpåsar därifrån. Alla var fantastiskt välgjorda och prisvärda. 

  • Äldre 1 Dec 19:35
    #7

    Hej! Såg att trådet har ej varit aktiv i ett tag men chansar ändå. Har hittat denna klänning som jag älskar men vet ej om jag bör våga beställa. Känner mig lite tveksam. Hur hade ni tänkt? Vad är det som kan gå fel? Verkar den vara en lätt eller svår klänning att sy? Är det risk att tyget byts ut till billigare om dessa verkar dyra? Hjälp mig snälla!!!

Svar på tråden Köpa klänning online!