• Airama

    Säljes: Otroligt vacker brudklänning i spets och brodyr från Pronovias ,modell "Uceda"

    Nu säljer jag min underbart vackra brudklänning som är täckt med fantastisk brodyr och spets, och har ett långt vackert släp . Modellen ger en fin midja och siluett och är verkligen smickrande på! Klänningen, som är en äkta Pronovia , modell Uceda 2013 är köpt förra året och bara använd några timmar, den är i perfekt nyskick! Inga förändringar eller justeringar är gjorda utan den är i sitt originalskick. Klänningen har dessutom en inbyggd bh vilket gör att den sitter som gjutet på kroppen, finns ingen risk att den hasar ner det minsta. Färg: Ivory Strl: 34 (motsvarar svensk strl 34/

    36 ungefär).  Skärp: ingick inte till klänningen utan det får man köpa till vilket jag ej gjorde Nypris: 19900:- (kvitto finns) Säljs nu för: 10900:-


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-21 23:06
    Nu säljer jag min underbart vackra brudklänning som är täckt med fantastisk brodyr och spets, och har ett långt vackert släp . Modellen ger en fin midja och siluett och är verkligen smickrande på! Klänningen som är en äkta Pronovia , modell Uceda 2013 är köpt förra året och bara använd några timmar, den är i perfekt nyskick! Inga förändringar eller justeringar är gjorda utan den är i sitt originalskick. Klänningen har dessutom en inbyggd bh vilket gör att den sitter som gjutet på kroppen, finns ingen risk att den hasar ner det minsta. Färg: Ivory Strl: 34 (motsvarar svensk strl 36 ungefär). Jag har normalt 36/38 i kläder och är 1.76 lång men hade platta skor den här dagen. Skärp: ingick inte till klänningen utan det får man köpa till vilket jag ej gjorde Nypris: 19900:- (kvitto finns) Säljs nu för: 10900:-
  • Svar på tråden Otroligt vacker brudklänning i spets och brodyr från Pronovias ,modell "Uceda"
Svar på tråden Otroligt vacker brudklänning i spets och brodyr från Pronovias ,modell "Uceda"