• Äldre 21 Nov 22:59
    2243 visningar
    4 svar
    4
    2243

    Säljes: Otroligt vacker brudklänning i spets och brodyr från Pronovias ,modell "Uceda"

    Nu säljer jag min underbart vackra brudklänning som är täckt med fantastisk brodyr och spets, och har ett långt vackert släp . Modellen ger en fin midja och siluett och är verkligen smickrande på! Klänningen, som är en äkta Pronovia , modell Uceda 2013 är köpt förra året och bara använd några timmar, den är i perfekt nyskick! Inga förändringar eller justeringar är gjorda utan den är i sitt originalskick. Klänningen har dessutom en inbyggd bh vilket gör att den sitter som gjutet på kroppen, finns ingen risk att den hasar ner det minsta. Färg: Ivory Strl: 34 (motsvarar svensk strl 34/

    36 ungefär).  Skärp: ingick inte till klänningen utan det får man köpa till vilket jag ej gjorde Nypris: 19900:- (kvitto finns) Säljs nu för: 10900:-


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-21 22:43
    Nu säljer jag min underbart vackra brudklänning som är täckt med fantastisk brodyr och spets, och har ett långt vackert släp.

    Klänningen som är en äkta Pronovias, modell Uceda 2013 är bara använd några timmar. Inga justeringar är gjorda på klänningen och den är i perfekt nyskick!

    Klänningen har dessutom en inbyggd bh vilket gör att den sitter som gjutet på kroppen.

    Färg: ivory
    Strl: 34 (motsvarar svensk 36, jag har normalt 36/38 i kläder).
    Skärp: nej (går att köpa till i butik)
    Nypris: 19900:- (kvitto finns)
    Säljs nu för: 11900:-
  • Svar på tråden Otroligt vacker brudklänning i spets och brodyr från Pronovias ,modell "Uceda"
  • Äldre 4 Dec 20:45
    #1

    Hej

    Var bor du?

  • Äldre 5 Dec 15:27
    #2

    Maila mig gärna; skold.lena@gmail.com

  • Äldre 15 Jan 21:17
    #3

    Antar att klänningen är såld? Om inte så är jag intresserad!

  • Äldre 21 Feb 22:46
    #4

    Hej!

    Är du fortfarande intresserad av klänningen? 

    Vänligen

    Maria

Svar på tråden Otroligt vacker brudklänning i spets och brodyr från Pronovias ,modell "Uceda"