• Äldre 19 Nov 13:56
    3137 visningar
    0 svar
    0
    3137

    Säljes: Fantastisk brudklänning halterneck ifrån Lilly

    Fantastisk klänning från Lilly (08-3173) i elfenbensvit satin, strl 36 och måste ses! Klänningen är v-ringad i modell halterneck, har ett mellanlångt släp som går att fästa upp och en fantastisk snörning i ryggen med tygknappar. Tyget är blankt, tungt och mjukt och i fantastisk kvalitet. Framme på bröstet och baktill finns broderade pärlor och stenar och klänningen är lätt draperad framtill. Snörningen i ryggen gör att man får en fantastisk figur och klänningen blir anpassningsbar för flera storlekar då man bara anpassar hur hårt man knyter.

    Underkjolen är ifrån Nixa, strl S och köpt till klänningen och anpassad så att släpet får ett fint fall.

    Detta är en fantastisk klänning som jag fick många komplimanger för och jag valde den för att den både känns stilren och lyxig med kvaliteten på tyget och det fina släpet. Den borde få uppleva ett bröllop till. Och för den skrockfulle kan jag berätta att jag fortfarande är gift. =)

    Jag är 165 cm lång och brukar ha strl 38 och klänningen har förvarats inpackad i ett djur- och rökfritt hem. Klänningen är självklart kemtvättad och i nyskick, inga revor eller fläckar.

    Nypris: Klänning 8 300 kr + Underkjol 995 kr = 9 295 kr
    Ditt pris: 5 000 kr för både klänning och underkjol.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-19 13:57
    Finns i Vallentuna, Stockholm
Svar på tråden Fantastisk brudklänning halterneck ifrån Lilly