• Äldre 19 Nov 13:02
    1936 visningar
    5 svar
    5
    1936

    köpa klänning på nätet

    Är det någons om har erfarenhet av Bridedire.se? Har hittat flera fina klänningar men är lite tveksam att beställa på nätet.
    Vet någon hur bra det är?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-19 17:44
    Bridesire.se blev visst lite fel

  • Svar på tråden köpa klänning på nätet
  • Äldre 19 Nov 17:05
    #1

    Den hemsidan verkar inte finnas alls. Hittar inte ens något när jag söker på google..

  • Äldre 19 Nov 17:41
    #2

    Den sidan är under uppdatering just nu tyvärr. På Google finns den om man söker på bridesire :)

  • Äldre 19 Nov 20:08
    #3

    Jag har inte handlat där, uppenbarligen eftersom jag först inte ens hittade sidan så jag tänker bara uttala mig kring hur jag upplever sidan..

    Det är inte en svensk sida. Det framgår direkt om man går in på "om oss". Allting är på svenska men det känns som om någon har använt google translate. 

    Sidan saknar trygg e-handles certifiering som de flesta Svenska e-handlare har. www.ehandelscertifiering.se/

    Om dom inte har något super unikt som du verkligen gillar så råder jag sig att kolla på jjhouse eller liknande. Eller varför inte etsy som är min favoritsida. Tipset vad gäller etsy är väl att hålla sig till säljare inom Europa för att slippa tull. 

  • Äldre 20 Nov 08:42
    #4

    Jag rekommenderar den här sidan, det är inga kopior men fantastiska priser www.davidsbridal.com/

  • Äldre 20 Nov 11:41
    #5

    Hej! Jag beställde min klänning från www.dhgate.com blev så nöjd med den!:D rekommenderar starkt!

Svar på tråden köpa klänning på nätet