• Josasibe

    Säljes: Korkenflaskor, knoppalakan och oasisboll för toppenpriser

    Hej!

    Jag säljer jag 24 KORKEN-flaskor från IKEA för 350:- 
    (kostar 19 Vi hade dem till vatten och vin.

    Jag säljer även ca 70 KNOPPA-lakan, även de från ikea för 900:-
    Dessa hade vi som stolsöverdrag och underdukar. (19

    Jag har även en oasisboll för dig som vill göra en egen bukett. Den kan med fördel skickas med posten. 35:-

    Finns att hämta i Stockholm.

    Allt gott! 

  • Svar på tråden Korkenflaskor, knoppalakan och oasisboll för toppenpriser
  • SandraTrodell

    Är intresserad av alla knoppa lakanen. Finns de möjlighet för dej att skicka dessa med schenker eller dhl? Självklart att jag för frakten

  • Josasibe

    Sandra: givetvis kan jag posta dom! Antar att det blir lättast att i så fall dela upp lakanen i ca 4 paket. Vad tror du? Har du några andra förslag?

  • Wahl

    Om lakanen finns kvar så är jag intresserad. Kan swisha eller sätta in pengar idag om du har lust att skicka, meddela mig fraktkostnaden bara.

  • Josasibe

    Wahl, absolut! Det låter toppen! Vad har du för telnummer, så kan vi höras vidare via sms istället. Jag finns på 0709-781936

  • Josasibe

    De finns kvar! Vi kikade på bussgods och det blir ca 155-200.- i så fall. Var bor du? Kanske kan lösas på annat vis! :)

  • cata86

    Hej!

    Är också intresserad av lakanen, men skulle endast behöva 40 st. Går du med på att sälja så och vad blir priset isf? Jag finns i Stockholm, så inget behöver postas. Hör gärna av dig på catharina.lassas@gmail.com. :)

  • Josasibe

    Sandra: Vad säger du gällande priset eller en eventuell möjlighet att åka förbi dig och lämna lakanen? Beroende på var du bor vill säga...

    Cata86: För 40 lakan blir priset 515:- om nu inte Sandra vill ha dem?

    Iurochskur: Det kan jag absolut! det kostar inte mer än 30:- Skicka ett meddelande här på bröllopstorget, så kan vi prata vidare.

Svar på tråden Korkenflaskor, knoppalakan och oasisboll för toppenpriser