• Äldre 30 Oct 09:37
    2108 visningar
    2 svar
    2
    2108

    Bröllop Alcanada maj 2015

    Hej!

    Jag och min sambo har bokat vigsel i Alcanada 18 maj 2015. Är det någon här som gift sig där? Jag har lite funderingar....

    Vi har inte bestämt oss än för om vi ska göra det i hemlighet eller om vi ska berätta för familjen och se om någon ev vill följa med. 
    Om vi INTE berättar - hur ska vi avslöja oss efteråt? Det är ju inte direkt något man vill att mamma ska få veta via FB...:) 
    Ni som gjort det i hemlighet - har ni haft fest hemma i Sverige efteråt? Berättat då? Hur 17 bjuder man isf in till fest utan att avslöja varför? Det är ju inte direkt så att vi brukar bjuda in till sommarfester så där spontant annars. 
    Fotograf? Musik? Klänning? 

  • Svar på tråden Bröllop Alcanada maj 2015
  • Äldre 28 Jan 13:15
    #1
    Hej danmar15 
    Vi har också bokat bröllop i Alcanada. Bara de inbjudna vet om det. Vi har bjudit in ca 40 stycken inkl barn. Hur har det gått ? Var i Alcanada ska ni ha er vigselplats? Vad ska du ha för skor?
  • Äldre 2 Feb 22:02
    #2

    Vad kul, vi har också bokat vigsel i Alcanada i juni. Vill gärna höra mer om era planer och tankar. Vi gifter oss hemligt, bara våra tre döttrar och mina föräldrar kommer att närvara. Vi kommer att berätta för dem på planet ner, snacka om överraskning!

Svar på tråden Bröllop Alcanada maj 2015