• Äldre 14 Oct 12:45
    1564 visningar
    3 svar
    3
    1564

    Klänning från Ebay

    Hej! Jag ska gifta mig i sommar ( SkrattandeSkrattandeSkrattandeHjärta )  och har kollat på bilder på klänningar från Ebay. Jag tycker några är så fantastiskt vackra så jag känner att jag inte kommer kunna släppa dom ur huvudet när jag testar andra om jag inte testar de här.

    Jag har sett lite trådar här om klänningsköp på Ebay men hittar mest recensioner om köpen. Det jag framför allt undrar är hur det går till? I vanliga fall när man köper något på ebay väljer man ju storlek. Men på de klänningar jag sett här står det costum size. När väljer man storlek? Väntar man på att säljaren hör av sig och frågar om mått eller skriver man sina mått i meddelandet när man betalar?

    Tacksam för hjälp om någon har erfarenhet!

  • Svar på tråden Klänning från Ebay
  • Äldre 14 Oct 14:23
    #1

    jag undrar samma sak! hittat min drömklänning på Ebay. :D 

  • Äldre 14 Oct 15:23
    #2

    Maila säljaren och fråga hur de vill ha det =) Jag tror att man ofta skickar ett meddelande till dem och säger vad man beställt och ordernummer (antar jag?) oc så anger man måtten där. De brukar faktiskt vara duktiga på att svara på meddelanden!
    Jag ska också beställa min klänning på ebay, om jag inte hittar något på min utlandsresa i november. :D (Tack filibustern)

  • Äldre 15 Oct 13:08
    #3

    hihi^^ 

Svar på tråden Klänning från Ebay