• miamedmera

    Ni som har en ring från Schalins Allians-serie! Efterlyser bilder!

    Hej! Jag och min pojkvän har äntligen förlovat oss efter mer än 7 år tillsammans. Nu har jag letat efter den perfekta förlovningsningen i drygt en månad. Jag har väldigt små händer (ringstorlek 14) och var därför tvungen att göra en ring hos en guldsmed alternativt köpa en ring från Schalins som gör alla möjliga storlekar man kan tänkas vilja ha. Valet föll till slut på Schalins. Eftersom vi båda studerar på universitet låg vår budget på omkring 5000 kr, och ringen jag valde är en Schalins Allians 203-3,52.5 i vitt guld. Den kostade ca 6300 kr men med 20% rabatt i butiken blev det nästan precis 5000 kr. Jag är superglad så klart och nu kan jag knappt vänta tills den dyker upp. Nu till saken: finns det någon här som har denna ring och har en bild? Skulle vara så kul att se hur den ser ut i verkligheten!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-04 08:24
    Obs! Jag har självklart sett ringen i verkligheten och har provat den och så vidare. Men vill ändå se hur den ser ut på andra. Ni förstår säkert vad jag menar!

Svar på tråden Ni som har en ring från Schalins Allians-serie! Efterlyser bilder!