• Äldre 30 Sep 20:37
    888 visningar
    4 svar
    4
    888

    Prova brudklänningar i Sthlm?

    Hej

    Tänkte ta mig till Sthlm en vardag och gå runt och kika lite på känningar. Vet inte riktigt avd jag är ute efter, vill börja med att känna och klämma lite. Tips på var jag kan gå? Vill inte behöva boka tid utan bara själv få titta runt...

    Tack för tips.

  • Svar på tråden Prova brudklänningar i Sthlm?
  • Äldre 30 Sep 21:34
    #1

    Jag har just varit och provat en sväng på Bröllopskällan och Stockholm brud och fest på Hornsgatan. Dom ligger nära varandra och hade jättetrevliga konsulter. Väldigt fina salonger så jag som novis trodde dom skulle va helsnobbiga men dom var så goa och hjälpsamma! Ha det KUL bara! :)

  • Äldre 1 Oct 14:53
    #2
    Shiqwan skrev 2014-09-30 21:34:10 följande:

    Jag har just varit och provat en sväng på Bröllopskällan och Stockholm brud och fest på Hornsgatan. Dom ligger nära varandra och hade jättetrevliga konsulter. Väldigt fina salonger så jag som novis trodde dom skulle va helsnobbiga men dom var så goa och hjälpsamma! Ha det KUL bara! :)


    Tack för tips :)
  • Himla
    Äldre 5 Oct 10:13
    #3

    Lillys och zelini har rea och fina klänningar, zelini ska ju stänga så du får kolla om dom har öppet.

  • Äldre 5 Oct 20:41
    #4

    Jag var runt på en massa ställen i Sthlm i onsdags (utan att boka tid, trots att alla ställen råder en till det, gick lika bra ändå) och mina favoriter var Lilly och Bröllopsoutlet. Supertrevliga!

Svar på tråden Prova brudklänningar i Sthlm?