• sofj

    Lokal söder om Stockholm på vintern

    Hej på er!


    Jag har läst runt på olika trådar här på forumet då vi är på jakt efter en lokal (gärna söder om stan alternativt på en ö i skärgården) för att ha vår bröllopsfest. Vi gifter oss på nyårsafton 2015 så det bör inte vara ett partytält utan något varmare J Vi vill helst att man ska få ta med egen mat och dryck men utan att för den sakens skull hamna i en föreningslokal utan charm. Har ni några tips på lokaler jag kan ha missat eller har ni erfarenhet av att förhandla bort mat och dryck ur paketet? (är det ens möjligt?) Jag har hört av mig till Gålö men det har stängt för säsongen tyvärr och både nynäs havsbad och smådalarö är förbaskat dyra med mat och dryckespaket. Har även kollat på en lada i haningetrakten men den var inte helt vad vi tänkt oss.. Paniken börjar komma redan fast än jag tycker att vi är ute i hiskeligt god tid så snälla hjälp mig!


     

  • Svar på tråden Lokal söder om Stockholm på vintern
  • Aniara4

    Landsorts vandrarhem kanske? De har en samlinglokal med tillhörande storkök. Det enda är väl att det kan vara lite meckigt med transport.

Svar på tråden Lokal söder om Stockholm på vintern