• Äldre 22 Sep 22:42
    6009 visningar
    8 svar
    8
    6009

    Rid över skog orgelnoter

    Hej!
    Jag undrar om det är någon som har noterna för orgel till låten Rid över skog ur Ronja Rövardotter av Björn Isfält?

    Vi ska ha den som utgångslåt och letar febrilt efter noter till vår kantor!

    Om ni har dem maila gärna till: lilla_gummizz@hotmail.com

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Rid över skog orgelnoter
  • Äldre 23 Sep 08:25
    #1
    Allimac skrev 2014-09-22 22:42:25 följande:

    Hej!
    Jag undrar om det är någon som har noterna för orgel till låten Rid över skog ur Ronja Rövardotter av Björn Isfält?

    Vi ska ha den som utgångslåt och letar febrilt efter noter till vår kantor!

    Om ni har dem maila gärna till: lilla_gummizz@hotmail.com

    Tack på förhand!


    vi ska också ha den som utgångslåt! :D vi kommer ta en del av dem från nätet på www.kyrkomusik.se/index.php&product_id=243

    sen ska jag, min karl och vår dragspelslärare ta ut den lilla biten som är kvar på gehör. :) eller alternativt att vi kanske helt enkelt köper in noterna genom studiefrämjandet som vi spelar dragspel genom. :) 
  • Äldre 23 Sep 11:52
    #2

    Hej.

    Vad kul att ni också ska ha den, låten är så vacker. Jo vi har sett att den finns menar tänkte kolla om någon har den redan som vi kanske kunde få. Vi har ingen som kan ta ut noterna på gehör, speciellt inte anpassad till orgel tyvärr. Lycka till på er stora dag!

  • Äldre 23 Sep 11:55
    #3
    Allimac skrev 2014-09-23 11:52:27 följande:

    Hej.

    Vad kul att ni också ska ha den, låten är så vacker. Jo vi har sett att den finns menar tänkte kolla om någon har den redan som vi kanske kunde få. Vi har ingen som kan ta ut noterna på gehör, speciellt inte anpassad till orgel tyvärr. Lycka till på er stora dag!


    ok^^ hoppas du finner vad du söker! lycka till själv! 
  • AnnaRa­nk
    Äldre 24 Sep 16:50
    #4

    Har du fått tag i dem?

  • Äldre 24 Sep 22:15
    #5

    Nej tyvärr inte än.

  • AnnaRa­nk
    Äldre 25 Sep 07:03
    #6

    Jag har dem, men de är i ett PDF-dokument tillsammans med Concerning Hobbits samt mina fakturauppgifter. Vet inte hur man "klipper ut" bara två sidor. Men du kan få det dokumentet om du vill, du kan ju alltid bara skriva ut och slänga resten :)

  • Äldre 25 Sep 08:05
    #7

    Åh det vore jättesnällt! Jag vet inte heller hur man gör i pdf, men annars så lovar jag att inte använda dina uppgifter. Jag kastar allt utom noterna jag behöver

  • Äldre 25 Sep 11:15
    #8
    AnnaRank skrev 2014-09-25 07:03:34 följande:

    Jag har dem, men de är i ett PDF-dokument tillsammans med Concerning Hobbits samt mina fakturauppgifter. Vet inte hur man "klipper ut" bara två sidor. Men du kan få det dokumentet om du vill, du kan ju alltid bara skriva ut och slänga resten :)


    Men o kan jag kanske oxå få?
Svar på tråden Rid över skog orgelnoter