• idamariag

    Tips på salong i Malmö

    Min vanliga frisör har ingen som jobbar med smink hos dem, så inför bröllopsdagen måste jag hitta en ny salong som kan göra både mitt smink och mitt hår. Har ni några tips på bra salonger i Malmö där man kan göra både och smidigt?

  • Svar på tråden Tips på salong i Malmö
  • idamariag
    Marie Malmö skrev 2014-09-23 09:29:43 följande:

    Wellness Room t.ex.


    Använde du själv dig av dem?

    Jag tycker att det är så svårt att veta vad som är rimliga priser och så, om det är värt det liksom. Då vill man ju verkligen veta att de är bra!
  • Marie Malmö

    Nej, de var inte öppna den dagen jag gifte mig (helgdag). Men jag har haft lite kontakt med dem.
    Jag har ingen aning om vad som är rimliga priser...

  • Secret

    Jag tycker definitivt att dem är prisvärda. Dom har en Facebook sida där dom lägger upp sina arbeten. Dom har även en hemsida, där står prisuppgifter.

  • idamariag

    Jag blev inte så impad av vare sig deras hemsida eller FB.. Vet inte om jag är väldigt petig (jo, det är jag nog!). Så jag tar gärna emot fler tips :)

  • Sommaren2015

    Gå inte efter hemsidor Ida! Jag är sån att jag gärna gör det, dålig/ful hemsida = jag känner inget förtroende.
    När jag använt mig av företag efter tips av vänner (som blivit lyckat) har jag efteråt upptäckt VÄLDIGT fula hemsidor.
    Företag som jag om jag kollat själv hade valt bort har jag alltså blivit mer än nöjd med. 
    Så mitt tips är att gå in och kolla/prata med dem- säger ofta mer än en hemsida. 

Svar på tråden Tips på salong i Malmö