• Äldre 15 Sep 10:01
    3216 visningar
    3 svar
    3
    3216

    Bröllop 2015 Skaraborg

    Hejsan!

    Jag och sambon planerar nu för vårt bröllop våren 2015.
    Det vore roligt om vi kunde ha en uppdaterad tråd för alla som ska gifta sig nästa vår/sommar och som är ifrån Skaraborg. :)


    Vi bor i Skövde och planerar att ha vigseln och fest här.

    Men nu har jag suttit och googlat på festlokaler och bygdegårdar runt omkring
    och jag hittar inget som tycks vara lämpligt.

    Jag vill bara hyra själva lokalen vilket gör att vi ej kan vara på Karstorp och Knistad. På Aspö gård planerar dom att måla om nästa sommar och vi får inte reda på något datum. Vilket gör att vi inte vill ha massa byggställningar runt omkring lokalen.

    Så tips på fräscha bygdegårdar eller andra festlokaler mottages gärna! Det ska finnas tillgång till bord, stolar, liveband, kök osv.


    Tipsa gärna om ni även vet en fin och mysig kyrka att gifta sig i.


    Så hoppas jag att vi kan bolla idéer med varandra! :)

  • Svar på tråden Bröllop 2015 Skaraborg
  • Äldre 15 Sep 18:07
    #1

    Hej!

    Jag och min m2b planerar att gifta oss nästa höst (oktober)! Då vi bor mitt emellan Skövde och Falköping blir det troligen en kyrka och bygdegård som ligger 50-100m ifrån varandra på landet . Ett tips på bygdegårdar är att gå in på http://www.bygdegardarna.se/skaraborg/hitta-bygdegard/ det är en lista över Skaraborg.

    Hoppas du hittar någon lämplig lokal!

  • Äldre 24 Nov 16:24
    #2

    Hej! Vi gifter oss på Kinnekulle i juli!

  • Äldre 18 Jan 02:20
    #3

    Behöver ni hjälp med maten så titta gärna in på vår hemsida www.vanercatering.se

    Vi kan fixa det mesta! Med vänlig hälsning Olle

Svar på tråden Bröllop 2015 Skaraborg