• elb

    Säljes: Bröllopsskor!

    Helt nya skor, nypris 400 kr/st.

    Bägge är storlek 38 och i färgen elfenbensvit (sko nr. 2 visar denna färg). Väldigt bekväma, mycket bra kvalitet och snygga!

    Säljer skorna för 290 kr/st alternativt 500 kr för bägge. Finns att hämta i Malmö alternativt kan tas med upp till Umeå för den som är intresserad.

  • Svar på tråden Bröllopsskor!
  • Hallontjejen

    Hej!

    Jag har dessvärre en annan storlek (40), så kan ej köpa av dig. Men jag är helt förälskad i skorna med snörning! Vart har du köpt dem? Vilket märke? Vore underbart om man kunde hitta samma eller liknande... :o)

    Tack!

  • elb

    Aha, så synd Beställde via Jenjen house! Att tänka på där är att det skickas ut en faktura på tull från fraktbolaget efteråt dock... så blir inte riktigt så billigt som på hemsidan tyvärr :-P 

  • Hallontjejen
    elb skrev 2015-01-25 14:34:13 följande:

    Aha, så synd Beställde via Jenjen house! Att tänka på där är att det skickas ut en faktura på tull från fraktbolaget efteråt dock... så blir inte riktigt så billigt som på hemsidan tyvärr :-P 


    Tack!  Skrattande

    Ja, jag har fått erfara detta också när jag beställde klänningar från en liknande sida förrförra året... Första gången blev det lite chockartat - jag visste att det skulle vara tullavgift, men inte på hur mkt. Då vart det 4-500kr per klänning. Men nu när jag beställde min brudklänning blev det bara 200kr! Märkligt... Det stod att tullen var utefter "uppskattat värde" på innehållet i förpackningen (som ju inte står uppmärkt!).

    Hur mkt fick du tulla på skorna?
  • elb

    Jag minns inte nu hur mycket det blev i slutändan, köpte lite andra saker samtidigt, men några hundralappar blev det iallafall. Mer än jag hade räknat med! Konstigt att det verkar variera så mycket :-/

    Jadå, skorna finns kvar, aldrig använda utan bara provade!

  • Dreaming81

    Vilket av sko paren är de högst klack på?
    Är de nått av sko paren som är bredare i framfoten??
    Är absolut intresserad, kan du tänka dig att sänka priset??

    MVH

  • Annanna85

    Finns skorna fortfarande kvar? Jag är främst intresserad av dom understa, dom utan rosettbandet. Men skulle kunna köpa båda också. Om du kan skicka dom så betalar jag givetvis för porto.

  • elb
    Annanna85 skrev 2015-03-15 11:07:55 följande:

    Finns skorna fortfarande kvar? Jag är främst intresserad av dom understa, dom utan rosettbandet. Men skulle kunna köpa båda också. Om du kan skicka dom så betalar jag givetvis för porto.


    Skicka din mail så kan vi diskutera det
Svar på tråden Bröllopsskor!