• Elenaproblema

    Köpes: Glasbehållare med tappkran

    Hejsan! Jag undrar om det är någon som nu är lyckligt gift som skulle vilja sälja sina glasbehållare med kran, typ sådana som på bilden? 

    Hoppas på det bästa!

  • Svar på tråden Glasbehållare med tappkran
  • JennyFlorin

    Hej!

    Jag har faktiskt precis en sån som du visar till höger i bilden!

    Den har använts en gång för fördrink på vårt bröllop. Jag tror dock att den kan vara svår att skicka men om du har möjlighet att hämta den så kan du få den för 350kr.

    Jag bor i sundbyberg/stockholm.

    /Jenny

  • Elenaproblema

    Hm, tror inte jag har vägarna förbi Stockholm den närmsta tiden.. Har du möjlighet att hålla den fram till i jul tror du eller är det för lång tid? :)

  • JennyFlorin

    Hej,

    Bra fråga, jag skulle tro att det går i någonstans runt 3l... Jag tänkte nog lägga ut en annons med den här på bröllopstorget om du inte var intresserad men kolla läget med mig runt jul, den kan ju finnas kvar...

    Mvh Jenny

  • mhedstrand

    Jag har också den högra på bilden. Min rymmer ca 6L. Har två st, hade också dem som fördrink på bröllopet. Följer med ett slags zinkstativ att ställa det på också, men man kan lika bra ha utan om man vill. Köpte dem för 499:-/st, om du endast är intresserad av en kan du få den för 350:- Den finns att hämta i Uppsala :) 


    mathildaa___@hotmail.com

Svar på tråden Glasbehållare med tappkran